Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Świat Azeroth

Świat to największa geograficzna kategoria, znana w WoWie również jako planety. Planety istnieją w Wielkiej Ciemności, która jest pozorną nazwą tego, co nazywamy "zewnętrzną przestrzenią". Światy dzielą się na kontynenty.

Znane światy[]

  • Argus jest światem, z którego pochodzi rasa magicznych władców - Eredar i ich kuzyni emigranci - Draenei.
  • Azeroth to świat, gdzie jest umieszczona większość akcji serii WarCraft.
  • K'aresh, był to rodzinny świat Ethereali przed ich ewakuacją i wędrówką do Twisting Nether.
  • Outland, kiedyś znany jako Draenor, to rodzinny świat Orków i Ogrów, innych spokrewnionych ras. Jest również sanktuarium rasy Draenei.
  • Xoroth to rodzinny świat Straszliwych rumaków (i prawdopodobnie lordów demonów zwanych Nathrezim).

Obiekty niebieskie[]

Inne płaszczyzny istnienia[]

Nieznane światy[]

Istnieją światy we wszechświecie Warcrafta, które nie zostały jeszcze nazwane. Najczęściej dowiadujemy się o istnieniu tych światów poprzez stworzenia właśnie z nich pochodzące.

Istnieje również wiele innych światów, które podporządkował sobie lub zniszczył Płonący Legion.

Podróż pomiędzy światami[]

Jedynym znanym sposobem podróży pomiędzy światami jest użycie magi lub Twisting Nether, włączając w to:

Zobacz: Teleport

Źródła strony[]

http://www.wowwiki.com

Advertisement