WoW Token

Z Wowpedia

WoW Token pozwala graczom na zakup 30 dni (lub 2700 minut) czasu gry w World of Warcraft. Gracze mają możliwość zakupu tokena za prawdziwe pieniądze poprzez sklep wewnętrzny, a następnie sprzedać go w Domu Aukcyjnym za złoto po aktualnej cenie rynkowej. Gdy gracz zakupi WoW Token poprzez Dom Aukcyjny, Token staje się duszozwiązany, a gracz może go wymienić na dodatkowe 30 dni czasu gry.

Tokeny zostały wydane we wszystkich regionach w łatce 6.1.2, jednak odbyło się to w różnych datach, a cena aukcyjna również była różna:

  • Region Amerykański - 7 kwietnia 2015 za cenę 30,000 Gold.png
  • Region Europejski - 21 kwietnia 2015 za cenę 35,000 Gold.png
  • Region Chiński - 28 kweitnia 2015 za cenę 35,000 Gold.png
  • Region Koreański - 6 maja 2015 za cenę 120,000 Gold.png
  • Region Tajwański - 6 maja 2015 za cenę 250,000 Gold.png

Jako przedmioty[edytuj | edytuj kod]

  • WoW Token
  • Wiąże przy podniesieniu
  • "Can be sold for gold on the auction house. The auction buyer can redeem it for 30 days of game time."

WoW Token występuje w grze w dwóch wersjach oznaczonych specjalnym, nowym kolorem jakości: WoW Token. Pierwszy można zakupić w Sklepie Wewnętrznym za prawdziwe pieniędze, jest natychmiast przywiązany do gracza sprzedającego i może być sprzedany jedynie poprzez specjalną zakładkę w Domu Aukcyjnym.

Drugi przedmiot, który może zostać zakupiony przez graczy za złoto, jest również natychmiast związany z graczem go kupującym i może być jedynie wymieniony na 30 dni (lub 2700 minut) czasu gry. Drugiego tokena nie można odsprzedać.

Demonstracja[edytuj | edytuj kod]

Poniższa galeria przedstawia demonstrację procesu zakupu WoW Tokena z sklepu wewnętrznego i sprzedawania go w Domu Aukcyjnym, co miało miejsce na publicznym serwerze testowym:

Z kolei poniższe zdjęcia przedstawiają proces zakupu Tokena WoW na aukcji oraz wymianę go na czas gry:

Zmiany w aktualizacjach[edytuj | edytuj kod]