Stub.png To jest dopiero zalążek artykułu - wymaga gruntownego uzupełnienia i rozbudowania. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Dolina Prób

Mapa obszaru startowego orków

Dolina Prób w południowej części Durotaru jest miejscem, gdzie swoją podróż rozpoczynają młodzi orkowie. W samej dolinie mogą czuć się bezpieczni przez zagrożeniami z zewnątrz, podczas gdy sami dostępują prób, które przygotowują je do wkroczenia w nowy świat jako rekruci Hordy. Gdy wypełnią wszystkie postawione przed nimi zadania będą wystarczająco gotowi, aby stawić czoło nowym wyzwaniom jakie na nich czekając za wysokimi murami.

W samym centrum doliny znajduje się wykuta w skale nieduża jaskinia, która zapewnia dostateczny komfort dla jej mieszkańców. To tutaj rekruci i trenerzy żyją wspólnie i pracują; i to właśnie tutaj adepci wracają, aby złożyć swój raport po wykonaniu swoich misji. Okolica nie jest zbyt spokojna. Ostatnimi czasy jedna z Jaskiń Płonącego Ostrza w północnej części doliny została opanowana przez demony. Pomimo iż są one dość słabe i nie stanowią większego zagrożenia, to jednak ich ilość wzrosła do tego stopnia, że zakłócają spokój panujący w okolicy. Należy również dodać, że ich obecność sugeruje, iż pogłoski na temat Mrocznej Rady, która może się znajdować w okolicy, zdają się zawierać ziarno prawdy.

Stworzenia występujące w okolicy to między innymi skorpidy oraz dziki. Gdy większość z nich zdaje się być niegroźnych, to jednak jeden ze skorpidów zwany Sarkoth sprawia niemałe kłopoty.

Zadania[]

  1. H [1] Your Place In The World
  2. H [2] Cutting Teeth
  3. H [3] Invaders in Our Home / H [3] Galgar's Cactus Apple Surprise
  4. H [3] Sting of the Scorpid
  5. Na 3 poziomie pojawiają się klasowe zadania:
    • H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Hunter [3] Etched Parchment & H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Hunter [3] Steady Shot
    • H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Mage [3] Glyphic Parchment & H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Mage [3] Arcane Missiles
    • H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Rogue [3] Encrypted Parchment & H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Rogue [3] Eviscerate
    • H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Shaman [3] Rune-Inscribed Parchment & H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Shaman [3] Primal Strike
    • H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Warlock [3] Tainted Parchment & H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Warlock [3] Immolate
    • H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Warrior [3] Simple Parchment & H IconSmall Orc Male.gifIconSmall Orc Female.gif Warrior [3] Charge
  6. H [4] Lazy Peons
    • H [4] Thazz'ril's Pick
  7. H [4] Vile Familiars
    • H [5] Burning Blade Medallion
  8. H [5] Hana'zua (opcjonalnie)
    1. H [5] Sarkoth
    2. H [5] Back to the Den
  9. H [5] Report to Sen'jin Village

Galeria[]

Zmiany w aktualizacjach[]

  • MoP Aktualizacja 5.0.4 (2012-08-28): Teraz posiada swoją mapę i główny kanał czatu.
  • Cataclysm Aktualizacja 4.0.3a (2010-11-23): Zaktualizowano do Cataclysm. Trolle zostały przeniesione do nowej lokacji, Wysp Echa. Poniższe zadania zostały usunięte:
    • zadania trolli: Quest:Etched Tablet, Quest:Encrypted Tablet, Quest:Glyphic Tablet, Quest:Hallowed Tablet, Quest:Simple Tablet oraz Quest:Rune-Inscribed Tablet.
    • wybrane zadania klasowe: Quest:Vile Familiars (Warlock), Quest:Vile Familiars (Warlock 2), Quest:In Favor of Spirituality, Quest:Garments of Spirituality, Quest:Call of Earth, Quest:Call of Earth (Durotar 2) oraz Quest:Call of Earth (Durotar 3)