Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Trash mob (lub po prostu Trash) to potwór, który nie jest bossem (ale jest Elitą). Trash moby są zazwyczaj łatwiejsi niż bossowie, choć istnieją pewne słynne trashe, które są faktycznie trudniejsze niż bossowie które ich poprzedzają (najlepszym przykładem jest High Warlord przed bossem Naj'entusem). Gracze zazwyczaj nie lubią tłumów trashy, ponieważ są one postrzegane jako uciążliwe i czasochłonne preambule do walk z bossami. Niemniej jednak, w przypadkach trash moby zwykle dają reputację i niezłe itemy. Trash mob (lub po prostu Trash) to potwór, który nie jest bossem. Trash moby są zazwyczaj łatwiejsi niż bossowie, choć istnieją pewni słynni trashe, które są faktycznie trudniejsze niż boss którego poprzedzają (najnowszym przykładem jest High Warlord przed Naj'entus'em). Gracze zazwyczaj nie lubią tłumów trashy, ponieważ są one postrzegane jako uciążliwe i czasochłonne preambule do walk z bossami. Niemniej jednak, w przypadkach trash moby zwykle dają reputację, a także można znaleźć przy nich całkiem niezłe itemy.

Advertisement