Thoridal, Furia Gwiazd to legendarny łuk, który można zdobyć pokonując Kil'jaedena, ostatniego bossa 25-osobowej instancji rajdowej Płaskowyż Słonecznej Studni. Nazwa Thori'dal po raz pierwszy pojawiła się w informacjach aktualizacji 2.4 PTR. Jeśli wyłączyć różdżki, łuk ten posiada najwyższy DPS spośród broni dostępnych do 70 poziomu. Ekwipując łuk, gracz zostaje nagrodzony osiągnięciem mocy Money achievement.png Thori'dal, the Stars' Fury.

Uwagi[]

Przed tym jak w katakliźmie usunięto amunicję, Thori'dal generował magiczne strzały, gdy puszczało się cięciwę, co eliminowało potrzebę noszenia przez łowcę strzał. Próba dodania amunicji do Thori'dala nie dodawała dodatkowego DPS, lecz wywoływała wiadomość o błędzie "Ammo slot full". Wysoki DPS łuku był prawdopodobnie wywołany brakiem potrzeby używania strzał, więc nie było konieczności dodawania dodatkowych obrażeń od amunicji. Najlepsze strzały w Burning Crusade, [Timeless Arrow] dodawały +53.0 DPS i dawałoby Thori'dalowi dodatkowe 109.8 DPS.

Pierwotnie Thori'dal posiadał +15% szybkości ataku, co kumulować się mogło z pojemnikami na broń. Efekt ten został usunięty w aktualizacji 3.1.0, odkąd pojemniki na broń nie dodawały już szybkości.

Chociaż Thori'dal był oczywiście dodany dla łowców ale nie ma żadnych ograniczeń, by inna klasa potrafiąca nosić łuki nie mogła go używać, czyli wojownicy i łotrzyki. Mimo, że pojawił się pod koniec dodatku The Burning Crusade, nadal jest najwyższą poziomowo, trwałą legendarną bronią stworzoną specjalnie dla łowców. Istnieją także trzy inne, legendarne bronie, które może założyć łowca:  [Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker],  [Dragonwrath, Tarecgosa's Rest] i Fangs of the Father.

Jednak łuk ma nie potwierdzoną historię w fabule. Prawdopodobnie jest jedyną trwałą legendarną bronią dostępną dla graczy, która nie posiada swojej historii wyjaśniającej jej istnienie.

Halduron Brightwing trzymający Thori'dal, lub identyczny łuk.

Zmiany w uaktualnieniach[]

Thori'dal, the Stars' Fury

Linki zewnętrzne[]