Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
NeutralThe Sons of Hodir
Level range

79-80

Zones

Seria zadań Synowie Hodira to prawdopodobnie najdłuższy ciąg zadań w World of Warcraft. Aby uzyskać dostęp do reputacji frakcji Synów Hodira, należy wykonać sporą ilość zadań z tej serii.

By wykonać pierwsze zadanie tej serii, musisz spełniać jeden z poniższych warunków:

Podsumowanie[]

Zaczynasz stosunkowo prostym zadaniem, polegającym na uwolnieniu kilku więźniów z rąk Vrykulskich kobiet. Próba ratunku ostatniego z nich, Zeeva Fizzlesparka, doprowadza cię do nawiązania kontaktu z Wiedźmą Lok'lirą, która pomaga ci w przebraniu zinfiltrować społeczność Hyldnir.

Po uwolnieniu Zeeva, Lok'lira prosi cię, byś kontynuował zdobywanie zaufania Hyldnir, tak by ostatecznie wyrwać Thorima z odrętwienia i zakończyć wojnę pomiędzy tymi walecznymi kobietami a Synami Hodira. Po rywalizacji w różnych etapach turnieju Hyldsmeet, uzyskujesz możliwość udania się do Świątyni Burz i spotkania Thorima.

Udaje ci się nakłonić go do akcji. Wysyła cię z misją odzyskania zaufania Synów Hodira. Odzyskujesz również jego zbroję. Następnie pomagasz Thorimowi odzyskać jego wierzchowca, Veranus. W końcu Thorim odzyskuje również swój wspaniały młot Krolmir.

Czas skonfronotwać się z Lokenem. Z pomocą Thorima przetrzebiasz jego sługusów i pokonujesz trzech dowódców. Później jednak wszystko się psuje, kiedy Thorim i jego wierzchowiec zostają schwytani. Okazuje się, że znów nieświadomie pomogłeś siłom zła. Udaje ci się odzyskać honor, gdy król Jokkum wysyła cię do Komnat Piorunów, by zgładzić Lokena.

Detale[]

Zaatakowana Ekspedycja[]

N [79] They Took Our Men!

Przybywasz do K3 w Burzowych Szczytach, gdzie spotykasz zdenerwowaną Gretchen Fizzlespark. Goblinka informuje cię, że brała udział w ekspedycji, która została zaatakowana przez dziwne, błękitno-skóre kobiety Vrykule. Schwytały one mężczyzn, ale wypuściły wszystkie kobiety. Zgadasz się ich uratować.

Lecisz do wioski Sifreldar i obserwujesz z ukrycia przebywające tam hyldnir. Odkrywasz, że wiele z nich ma przy sobie klucze do klatek, w których zamknięto gobliny. Zabijasz kilka z nich, by zdobyć klucze i uwalniasz więźniów. Przypominasz sobie, że Gretchen wspomniała również, że Hyldnir ukradły również sporą ilość ekwipunku. Zbierasz co uda ci się znaleźć i wracasz do K3.

N [78] Leave No Goblin Behind

Wracasz do Gretchen, która mówi, że jej brat, Zeev, nie wrócił z innymi. Gretchen prosi, byś rozejrzał się w pobliżu Kopalni Forlorn, ponieważ to tam Hyldnir wysyłają jeńców do pracy.

Umowa wiedźmy[]

N [79] The Crone's Bargain

Nie udaje ci się znaleźć Zeeva, ale spotykasz coś nietypowego: uwięzioną kobietę. Zaczepia cię wiedząc, że szukasz nowego jeńca.

Przedstawia się jako Lok'lira i proponuje ci umowę: pomoże ci uwolnić Zeeva, jeśli ty pomożesz jej w ucieczce. Potrafi nałożyć na ciebie iluzję hyldnir, ale żeby to zrobić, musi odzyskać swoje runy, przetrzymywane przez nadzorczynię Syrę.

Zabijasz Syrę i zdobywasz runy.

Po ukończeniu tego zadania otrzymujesz wygląd hyldnir. Iluzja jest aktywna tylko w formie humanoida. Ponadto, NPC Hyldnir w wiosce Sifreldar, Kopalni Forlorn i wiosce Brunnhildar, które wcześniej były wobec ciebie wrogie, teraz będą przyjazne, niezależnie czy masz iluzję czy też nie.
N [79] Mildred the Cruel

Lok'lira chce, żebyś zdobył zaufanie Mildred Okrutnej. Masz wykonywać jej polecenia tak długo, aż powierzy ci klucze do kajdan Lok'liry.

N [79] Discipline

Mildred oczekuje nowej nadzorczyni (prawdopodobnie w miejsce tej, którą zabiłeś wcześniej). Wysyła cię do wdrożenia siłą dyscypliny w mężczyzn Vrykuli, pracujących w kopalni.

N [79] Examples to be Made

Mildred odkryła kto stoi na czele ruchu oporu mężczyzn. Jest to Garhal. Chce, żebyś zabił go na oczach innych mężczyzn, by dać im lekcję pokory.

Chcąc uwolnić Lok'lirę musisz wykonać wszystkie polecenia Mildred. Zabijasz Garhala i wracasz do nadzorczyni.

N [79] A Certain Prisoner

Nawet Mildred (nosząca przydomek "Okrutna") docenia twój brak litości. Ma dla ciebie nowe zadanie: pozbyć się Lok'liry. Naturalnie daje ci klucze do jej kajdan.

N [79] A Change of Scenery

Zabierasz klucze i uwalniasz Lok'lirę. By uniknąć podejrzeń opuszczacie kopalnię osobno. (Mildred prosiła, byś zabił Lok'lirę bezboleśnie. Ona znika z kopalni, więc dopóki nie musisz nikomu pokazywać jej ciała, najwyraźniej nie ma problemu!)

N [80] Is That Your Goblin?

Opuszczasz kopalnię wschodnim wyjściem prowadzącym do wioski Brunnhildar. Tam spotykasz Lok'lirę, która również siebie okryła iluzją.

Okazuje się, że przybywasz w ostatniej chwili. Zeev właśnie ma zostać zabity przez jedną z hyldnir. Wyzywasz ją do pojedynku i pozbawiasz ją życia (to zdarza się w czasie Hyldsmeet), w ten sposób 'wygrywasz' wolność Zeeva.

Hyldsmeet: godna przeciwniczka[]

N [80] The Hyldsmeet

Wydaje się, że Thorim, sługa tytanów, był strażnikiem Ulduar i Tarasu Twórców. Kiedy jednak Loken zamordował jego żonę (Sif), wpadł w szał, zwracając się przeciwko wszystkim, którzy byli mu bliscy. Wliczali się w to Synowie Hodira. Hyldnir z wioski Brunnhildar wzięły z niego przykład wypowiadając wojnę lodowym gigantom, trwającą po dziś dzień. Kiedy szał Thorima ostygł, on sam wpadł w głęboką depresję i w odrętwieniu zaszył się w Świątyni Burz.

Hyldsmeet to turniej mający wyłonić nową żonę Thorima. Lok'lira przybyła do wioski Brunnhildar, by wziąć udział w Hyldsmeet i uzyskać dostęp do Świątyni, w nadziei, że uda jej się skłonić Thorima, by znów zajął się sprawami świata. Hyldnir jednak nie uznały jej za godną, dlatego została uwięziona.

Ty, zabijając Hyldnir grożącą Zeevowi, automatycznie włączyłeś się do turnieju Hyldsmeet.

N [80] Taking on All Challengers

Lok'lira kieruje cię do kolejnej rundy pojedynków. W związku z tym musisz pokonać sześć innych zwyciężczyń pierwszej tury.

The Hyldsmeet: The Bear Pit[]

N [80] You'll Need a Bear

Do następnej tury potrzebujesz Wojennego Niedźwiedzia. Lok'lira kieruje cię do Brijany, znajdującej się na wschodnim krańcu wioski.

N [80] Going Bearback

Udajesz się do Brijany. Ma dla ciebie zadanie, byś mógł się wykazać: dosiąść Icefanga i ruszyć doliną, paląc Frostworgi i lodowych gigantów.

Wskakujesz na grzbiet niedźwiedzia, który najwyraźniej zna drogę i rusza bez twojego udziału. Dzięki temu możesz skupić się na zadawaniu cierpień wrogom Hyldnir.

N [80] Cold Hearted

Brijana ma dla ciebie kolejne zadanie. Lodowi giganci uwięzili wiele hyldnir w blokach lodu. To nie jest odpowiedni koniec dla wojowniczek! Twoim zadaniem jest je uwolnić, a oprócz nich również kilka skutych łańcuchami proto-smoków.

N [80] Deemed Worthy

Brijana uważa, że to spore osiągnięcie! Kieruje cię więc do Astrid Bjornrittar.

N [80] Making a Harness

Astrid, oczywiście, informuje cię, że nagrodą za twoją pracę, jest kolejna praca. W tym wypadku - pozyskanie materiałów na siodło do twojego wojennego niedźwiedzia.

Kieruje cię na południe od wioski, gdzie znajdziesz Yeti. Ich skóry są idealne do zrobienia siodła.

N [80] The Last of Her Kind

Teraz wystarczy jedynie zdobyć niedźwiedzia. Astrid kieruje cię do Zimowej Jaskini, gdzie Hyldnir tradycyjnie zdobywały swoje niedźwiedzie. (zanim zaczęły rozmnażać je w niewoli). W jaskini musisz odnaleźć niedźwiedzicę. Astrid ostrzega cię, że jaskinię obległy robale, a większość dzikich niedźwiedzi została zabita.

Przy okazji prosi cię, byś przy okazji zabił nieco robali.
N [80] The Warm-Up

Astrid podziwia twojego niedźwiedzia, ale mówi, że musisz poćwiczyć jazdę i walkę z jego grzbietu. Kieruje cię do zakutego w łańcuchy Kirgaraaka. Jest to największy yeti, jakiego udało się hildnyr złapać. Mas na nim przećwiczyć swoje umiejętności.

N [80] Into the Pit

Po pobiciu yeti jesteś gotów, by stawić czoło przeciwniczkom w Dole Kła. Na tym etapie Hyldsmeet, musisz pokonać sześć innych wojowniczek, by przejść dalej.

W Dole wojowniczki atakują się zaciekle i bez żadnego porządku. W końcu udaje ci się pokonać sześć wojowniczek.

Hyldsmeet: Drakkensryd[]

N [79] Prepare for Glory

Astrid Bjornrittar gratuluje ci sukcesu i proponuje, że zajmie się twoim niedźwiedziem, dopóki nie wrócisz, ponieważ nie będzie ci potrzebny w czasie wielkiego Drakkensryd... biorąc pod uwagę, że przeżyjesz ten śmiertelny pojedynek.

N [80] Lok'lira's Parting Gift

Uważasz za rozsądne wrócić do Lok'liry po jakąś radę. Jest zachwycona tempem twoich postępów. Jednak Drakksryd wymaga ofrobiny szczęścia, jak również odwagi i umiejętności. Doczepia do twoich włosów kosmyk swoich, mówiąc że "teraz nie możesz zawieść".

N [80] The Drakkensryd

Teraz musisz udać się do Arbiterki Gretty i zgłosić swą gotowość do wzięcia udziału w Drakkensryd. By wygrać, musisz pokonać dziesięć wojowniczek w locie wokół Świątyni Burz. Zwyciężczyni może wylądować w świątyni i porozmawiać z Thorimem.

Wzburzenie Thorima[]

N [80] Sibling Rivalry

Początkowo Thorim bierze cię za Sif. Po chwili jednak orientuje się w swojej pomyłce i deklaruje, że chce ją pomścić.Mówisz mu co się z nią stało i opisujesz Ulduar, które obecnie kontroluje Loken. Wzburzony Thorim przypomina sobie swoje czyny. Przypominasz mu, że wciąż może walczyć.

N [80] Mending Fences

Najpierw musisz odzyskać zaufanie Synów Hodira, zabijając giganta ognia Fjorna i jego żelaznych gigantów, przy kowadle na wschód od Dun Niffelem.

N [80] The Refiner's Fire

W trakcie pozbywania się gigantów zdobywasz [pokryty żużlem metal]. Wygląda na coś ważnego, ale potrzebujesz czegoś gorącego, żeby pozbyć się żużlu i odkryć co to jest.

Jeden z żywiołaków ognia przykuwa twoją uwagę. Wykorzystujesz je do swoich celów.

N [80] A Spark of Hope

Udaje ci się pozyskać [rafinowaną rudę]. Na jej powierzchni znajduje się runa. Wracasz do Thorima z wieścią o śmierci Fjorna i tajemniczą rudą.

Ukończenie tego zadania podnosi twoją reputację z Synami Hodira do poziomu "Honored".
N [80] Forging an Alliance

Thorim mówi, że ruda jest tym, co zostało z jego pancerza, zrzuconego po utracie Sif. Prosi cię, byś zaniósł metal Królowi Jokkumowi w Dun Niffelem i poprosił Synów Hodira o przekucie pancerza.

N [80] You Can't Miss Him

Jokkum dziękuje za pozbycie się Fjorna i słucha twojej historii. Pozwala on, żeby jego kowal Njormeld przekuł pancerz.

Njormeld jednak został wysłany po kowadło Fjorna. Musisz go tam spotkać.

N [80] Battling the Elements

Njormeld mówi, że przekuje pancerz po powrocie do Dun Niffelem. Jednak żywiołaki wciąż są wokół. Njormeld prosi o pomoc w pozbyciu się ich i schłodzeniu kowadła. Pomagasz jednemu ze starszych lodowych gigantów w walce.

Z pomocą Snorriego i kilku celnie wymierzonych śnieżek, przeganiasz żywiołaki. Oddajesz Njormeldowi rudę i obiecujesz mu spotkać się z nim w Dun Niffelem.

Po powrocie do Dun Niffelem, spotykasz Njormelda.Ma już dla ciebie gotowy pancerz, który zabierasz do Thorima. Jest lepszy, niż gdy był nowy!

N [80] A New Beginning

Wracasz do Thorima z pancerzem. Thorim jest wdzięczny i zachwyca go piękno zbroi. Wciąż jednak jest praca do wykonania.

N [80] Veranus

Kiedy Thorim pogrążył się w żałobie, wypuścił na wolność swojego wierzchowca, smoczycę Veranus. Ma nadzieję, że uda ci się ją odzyskać. Veranus ze względów sentymentalnych zachowała swoje gniazdo, mimo iż jest już zbyt stara, by mieć dzieci. W jej gnieździe musisz umieścić kilka jaj, by ją przywabić. Dlatego też musisz okraść kilka okolicznych gniazd proto-smoków...

N [80] Territorial Trespass

Wracasz do Thorima, który daje ci namiary na gniazdo Veranus i wyruszasz podłożyć skradzione jaja. Na szczęście Thorim przybywa zanim Vernaus zdąży odgryźć ci głowę...

N [80] Krolmir, Hammer of Storms

Pozostaje ostatnie zadanie - odzyskanie młota Thorima. W swoim szale rzucił go na ziemię i odszedł. Mógł zostać zniszczony, ale jeśli jest ktoś, kto wie co się z nim stało, musi to być król Jokkum. Thorim prosi, byś wrócił do króla i zapytał co się stało z młotem.

Wracasz do Dun Niffelem i rozmawiasz z królem. Jokkum zabiera cię do Thunderfall, gdzie jego ojciec zamroził młot w bloku lodu, by nie dorwali go wrogowie. Król przywołuje młot i pozwala ci go zwrócić Thorimowi.

Informacja: przed patchem 3.3.0, postać musiała ukończyć kilka pobocznych zadań/lub dziennych zadań, by uzyskać wymagany poziom reputacji. Obecnie, gracz uzyskuje "Honored" z Synami Hodira, zanim dojdzie do tego punktu serii.

Konfrontacja z Lokenem[]

N [80] The Terrace of the Makers

Thorim prosi byś spotkał go na Tarasie Twórców. Niedaleko Thunderfall.

N [80] The Earthen Oath & N [80] Loken's Lackeys

U boku Thorima spoglądasz na pole bitwy pomiędzy żelaznymi krasnoludami a ziemnymi. Thorim prosi, byś wziął i posłał ziemnych na siły Lokena.

Oprócz tego musisz również pokonać kilku dowódców: Eisenfausta, kamiennego giganta, Halefnir the Windborn, żywiołaka powietrza i Duronn the Runewrought, żelaznego golema.

N [80] The Reckoning

W końcu Thorim byś był świadkiem - lecz nie brał udziału - w jego walce przeciwko Lokenowi. Lecisz do Świątyni Mądrości i dajesz znać Thorimowi, że jesteś.

Thorim odnajduje Lokena i konfrontuje się z nim. Loken zna wynik "uczciwej walki" i unieruchamia Thorima i Veranus jakąś dziwną magią.

Zwraca się do Ciebie i wyjaśnia, że byłeś kluczem do pochwycenia Thorima... jak sam Loken w przebraniu Lok'liry poprowadził cię krok po kroku do Thorima. Dziękuje ci za pomoc oszczędzając ci życie.

N [80D] Stormherald Eljrrin, N [80D] Whatever it Takes!, Quest:Clearing the Way (Halls of Lightning), N [80D] Diametrically Opposed

Niesiesz wieść o porażce królowi Jokkumowi. Król wysyła cię, byś pokonał Lokena.

Zbierasz przyjaciół i wyruszasz do Komnat Piorunów. Wiele walk później wracasz z wieścią o pokonaniu Generała, Volkhana i Lokena.

Nagrody[]

Zdobędziesz wiele doświadczenia (lub równowartości w złocie):

Za zadanie The Reckoning, zdobędziesz jeden z poniższych przedmiotów:

Za Diametrically Opposed, zdobędziesz jeden z poniższych przedmiotów:

Za Whatever it Takes!, zdobędziesz jeden z poniższych przedmiotów:

Progres[]

  1. N [79] They Took Our Men!
  2. N [78] Leave No Goblin Behind
  3. N [79] The Crone's Bargain
  4. N [79] Mildred the Cruel
  5. N [79] Discipline
  6. N [79] Examples to be Made
  7. N [79] A Certain Prisoner
  8. N [79] A Change of Scenery
  9. N [80] Is That Your Goblin?
  10. N [80] The Hyldsmeet
  11. N [80] Taking on All Challengers
  12. N [80] You'll Need a Bear
  13. N [80] Going Bearback
  14. N [80] Cold Hearted
  15. N [80] Deemed Worthy
  16. N [80] Making a Harness
  17. N [80] The Last of Her Kind
  18. N [80] The Warm-Up
  19. N [80] Into the Pit
  20. N [79] Prepare for Glory
  21. N [80] Lok'lira's Parting Gift
  22. N [80] The Drakkensryd
    • Wstęp do zadania dziennego: Quest:Maintaining Discipline
  23. N [80] Sibling Rivalry
  24. N [80] Mending Fences (+28,600 The Sons of Hodir)
  25. N [80] The Refiner's Fire
  26. N [80] A Spark of Hope (+28,600 The Sons of Hodir)
  27. N [80] Forging an Alliance (+325 The Sons of Hodir)
    Obowiązkowe zadanie poboczne:
    1. N [80] You Can't Miss Him (+75 The Sons of Hodir)
    2. N [80] Battling the Elements (+75 The Sons of Hodir)
      • Wstęp do zadania dziennego: N [80 Daily] Hot and Cold (+455 The Sons of Hodir)
  28. N [80] A New Beginning
  29. N [80] Veranus
  30. N [80] Territorial Trespass
  31. N [80] Krolmir, Hammer of Storms (+455 The Sons of Hodir)
    Obowiązkowe zadanie poboczne:
    1. N [80] Jormuttar is Soo Fat... (+325 The Sons of Hodir)
    2. N [80] In Memoriam (+325 The Sons of Hodir)
    3. N [80] A Monument to the Fallen (+75 The Sons of Hodir)
  32. N [80] The Terrace of the Makers
  33. N [80] The Earthen Oath & N [80] Loken's Lackeys
  34. N [80] The Reckoning
  35. N [80D] Stormherald Eljrrin (opcjonalny)
  36. N [80D] Whatever it Takes! (+650 The Sons of Hodir) & N [80D] Diametrically Opposed
Advertisement