Tagar Spinebreaker

Z Wowpedia
CombatTagar Spinebreaker
Image of Tagar Spinebreaker
Płeć

Mężczyzna

Rasa

Piekielny ork (Humanoid)

Poziom

61 Elite

Klasa
Życie

20,632

Przynależność
Stanowisko
Lokacja
Status

Możliwy do zabicia

Krewni

Krun Spinebreaker (prawdopodobnie)

Tagar Spinebreaker jest wodzem kanibalistycznego klanu Przeżuwaczy Kości.

Tło[edytuj | edytuj kod]

WoW-novel-logo-16x62.png Ta sekcja zawiera informacje zawarte w powieściach oraz opowiadaniach.

Doszedł do władzy wkrótce przed inwazją na Draenor po tym, jak Grom Hellscream zabił jego byłego wodza, Hurkana Skullsplintera dla zdobycia Czaszki Gul'dana[1]. Nie wiadomo czy był następnym w kolejce do przejęcia przywództwa, czy po prostu wykorzystał okazję. Tagar ubiera się w szczątki wrogów, których nie dał rady pożreć. Jego pas przyozdobiony jest kręgosłupami orków i karwaszami wyciętymi z kawałków kręgosłupa ogra. Tagar jest bezwzględny i krwiożerczy, ponad wszystko pragnie rzucić się w wir walki. Przeżuwacze Kości pozostali w Draenorze podczas Pierwszego Przejścia, lecz gdy nieuchronnie zbliżało się Drugie Przejście, klan został przywołany na linię frontu i użyty przeciwko Sojuszowi. Tagar Spinebreaker osobiście towarzyszył Fenrisowi Łowcy podczas wyprawy do Grobowca Sargerasa, gdzie zdobył dla Ner'zhula Inkrustowane Berło Sargerasa.

World of Warcraft: The Burning Crusade[edytuj | edytuj kod]

TBC Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku The Burning Crusade.

Tagar Spinebreaker jest teraz piekielnym orkiem i wciąż przewodzi swojemu klanowi. Można go znaleźć w pobliżu Ścieżki Chwały na Półwyspie Piekielnego Ognia, gdzie przebywa wraz z ocalałymi wojownikami z klanu.

Całkiem przwdopodobne jest, że jest spokrewnoiny z Krunem Spinebreakerem, duchem który jest widoczny podczas misji Przymierza Alliance 15.png [63] The Seer's Relic.

Za Kulisami[edytuj | edytuj kod]

W orginalnym podręczniku do gry Warcraft II: Beyond the Dark Portal , Tagar jest uznawany za wodza klanu Przeżuwaczy Kości. W książce Beyond the Dark Portal wymieniany jest jako następca Hurkana Skullsplintera.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Można go wystraszyć lub spętać, nie ma większego łupu i raczej nie jest wart zawracania głowy.
  • Ma 2 specjalne ruchy : Spine Break, który ogłusza na 8 sekund oraz Whirlwind Knockback, który zadaje normalne obrażenia plus 30 dla pobliskich przeciwników oraz odrzuca ich.

Odnośniki[edytuj | edytuj kod]

Linki Zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]

Stanowisko:
Wódz klanu Przeżuwaczy Kości
Następca:
Nieobsadzone