Spis treści

  Wiki.png Ten artykuł wymaga tłumaczenia - jest obecnie w całości lub w części w języku angielskim. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i przetłumaczyć chociaż fragment, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Ten szablon należy używać w połączeniu z funkcją parsera #data. Należy zawrzeć przynajmniej poniższy kod:

{{#data:Itemtip
|name = Nazwa przedmiotu
|icon = nazwa ikony przedmiotu bez rozszerzenia; wpisana małymi literami
|quality = Jakość przedmiotu
...
}}

Dodatkowe parametry wstawia się w miejsce wielokropka ("...")

Parametry szablonu

Nazwa Opis
Obowiązkowe
|name= Nazwa przedmiotu w grze.
|icon= Ikona przedmiotu; wszystko małymi literami, pomiń prefiks "Plik:" oraz rozszerzenie.
|quality= Jakość przedmiotu; do wyboru: poor, common, uncommon, rare, epic, legendary, heirloom, token.
Ogólne
|stack= Liczba; maksymalna dopuszczalna ilość przedmiotów, które mogą być zgrupowane razem w jednym slocie.
|tag= Zielony dopisek pojawiający się na przedmiotach z trybu heroicznego, wyszukiwarki rajdów czy PvP; np. "Heroic", "Raid Finder", "Season 10"
|purpose= "Przeznaczenie"; niebieski dopisek do niektórych przedmiotów, np. "Crafting Reagent" albo "Toy"
|conjured= Flaga; dodaj ją tylko przy przedmiotach wyczarowanych (najlepiej "yes").
|location= Strefa lub instancja, w której można używać danego przedmiotu (jeśli jest takie ograniczenie).
|bind= Zasady przypisywania przedmiotu do postaci; wpisz jedno z tych: bop, boe, bou, bta, quest.
|unique= Maksymalna liczba egzemplarzy danego przedmiotu, które gracz może nosić przy sobie.
|unique-eq= Maksymalna liczba egzemplarzy danego przedmiotu, które gracz może mieć wyekwipowane.
|unique-type= Kategoria unikatowości, np. "Jeweler's Gems"
|duration= Czas, po którym przedmiot znika z naszego wyposażenia, np. "3 days (real time)"
|qbegin= Nazwa zadania rozpoczynanego przez ten przedmiot.
|ilvl= Item level. Tylko dla przedmiotów ekwipowalnych.
|noDE= Flaga dla przedmiotów, które nie mogą zostać odczarowane (disenchant).
|upgrade-level= Poziom ulepszenia; wartość "x" w "Upgrade Level: x/y", domyślnie 0.
|upgrade-levels= Maksymalny poziom ulepszenia; wartość "y" w "Upgrade Level: x/y".
Typ/slot przedmiotu
|mount= Wymagany poziom jeździectwa do opanowania tego mounta.
|glyph= Typ glifu, jeden z: prime, major, minor.
|gem= Typ klejnotu, np. "Red", "Cogwheel", "Prismatic"
|type= Typ itemu (jeśli nie jest mountem lub glifem), np. "Staff", "Sword", "Leather"
|slot= Slot ekwipunku, gdzie przedmiot może być założony, np. "Trinket".
|bag= Liczba slotów, które posiada plecak.
|durability= Maksymalna wytrzymałość.
Statystyki broni
|speed= Prędkość broni.
|dmglow= Dolna granica obrażeń broni.
|dmghigh= Górna granica obrażeń broni.
|dmgtype= Szkoła obrażeń magicznych (głównie na wands).
|bonuslow= Dolna granica dodatkowych obrażeń.
|bonushigh= Górna granica dodatkowych obrażeń.
|bonustype= Typ dodatkowych obrażeń, np "Nature".
Atrybuty
|armor= Ilość pancerza przedmiotu.
|bonusarmor= Flaga; używaj jeśli zbroja ma dodatkowy (zielony) pancerz. Używane przed Warlords. (distinguish |bonusarmor= vs |bonus armor=)
|agility/strength= Weapons or jewelry with Agility or Strength.
|strength/intellect= (Plate) armor with Strength or Intellect.
|agility/intellect= (Leather/mail) armor with Agility or Intellect.
|strength= Strength bonus.
|agility= Agility bonus.
|stamina= Stamina bonus.
|intellect= Intellect bonus.
|spirit= Spirit bonus.
|randomsuffix= Flag; include if the item has a random enchant suffix, e.g. "of the Eagle".
|gemattrib= Gem attributes, e.g. "+20 Intellect and +20 Haste Rating" or "+21 Intellect and +2% Maximum Mana"
Resistances
|fire= Fire resistance bonus.
|nature= Nature resistance bonus.
|frost= Frost resistance bonus.
|shadow= Shadow resistance bonus.
|arcane= Arcane resistance bonus.
|resist= Resistance to all schools bonus.
Sockets
|red-sockets= Number of red sockets this item has.
|blue-sockets= Number of blue sockets this item has.
|yellow-sockets= Number of yellow sockets this item has.
|meta-sockets= Number of meta sockets this item has.
|prismatic-sockets= Number of prismatic sockets this item has.
|cogwheel-sockets= Number of cogwheel sockets this item has.
|sha-sockets= Number of Sha-Touched sockets this item has.
|sockbonus= Socket bonus description.
Requirements
|classes= List of classes this item is limited to, e.g. "Mage, Warlock, Priest".
|races= List of races this item is limited to, e.g. "Blood Elf"
|level= Level required to use this item.
|reqilvl= Item requires an item level
|locked= Lockpicking skill required to unlock this item.
|prof= Profession required to use this item.
|profskill= Profession skill required to use this item.
|profspec= Profession specialization required to use this item, e.g. "Goblin Engineer".
|rfaction= Required faction name, e.g. "Shattered Sun Offensive"
|rep= Required reputation level, e.g. "Exalted"
|rating= Required arena rating
|req= Misc requirements not covered by the above; include "Requires"
|holiday= Holiday (like Brewfest) this item item requires.
Effects
|pickup= Misc "On Pickup" effects.
|equip= Misc "On Equip" effects.
|equip2= Misc "On Equip" effects.
|attackpower= Attack power bonus.
|rangedattackpower= Ranged power bonus.
|haste= Haste rating bonus.
|crit= Crit rating bonus.
|spellpen= Spell penetration bonus.
|resilience= Resilience rating bonus.
|pvppower= PvP power bonus.
|multistrike= Multistrike rating bonus.
|versatility= Versatility rating bonus
|bonus armor= Warlords-and-beyond bonus armor (distinguish |bonus armor= vs Pre-WoD |bonusarmor=)
|mastery= Mastery rating bonus.
|spellpower= Spell power bonus
|avoidance= Avoidance rating bonus.
|cleave= Cleave rating bonus.
|indestructible= flag; Indestructible.
|leech= Leech rating bonus.
|movementspeed= Movement speed rating bonus.
|hp5= Amount of health restored per 5 seconds.
|xp= % of XP gained bonus.
|onhit= On hit effect.
|use= Use effect.
|inv= Misc "Non-Equip" effects.
Misc
|cooldown= Item cooldown, e.g. "15 seconds"
|cast= Cast time, e.g. "5 seconds"
|create= Item (page) taught by this recipe.
|mats= Materials required to craft the item taught by this recipe.
|charges= Amount of charges on this item.
|flavor= Flavor text.
|read= Flag; provide if the item can be read.
|readlink= Optional; name of the page contain the text that can be read from this item.
|open= Flag; provide if the item can be opened.
|set= If the item is part of the set, Wowpedia set page name.
|set-fragment= Optional; data fragment of the desired set, defaults to the item's data fragment.
|sellprice= Amount of copper vendors are willing to give for this item.
|itemid= Item ID.
Formatting switches (avoid for common tooltips)
|width= Tooltip width; 18em default.
|show= Formatting switch; "short", "full", or "home" for short, full or exactly-as-if-#data renders.
|link-section= Specifies which section the DEFAULTLINK tag should apply for; empty by default.