Stromgarde Keep

Z Wowpedia
NeutralFort Stromgarde

Stromgarde.jpg

Ruiny Stromgarde

Typ

Ruiny

Przywódca
Rasy
Powiązania
Lokacja

Południowo-zachodnie Wyżyny Arathiańskie

Status

Aktywny

Fort Stromgarde to zrujnowana stolica Stromgarde, znajdująca się w południowo-zachodnim zakątku Wyżyn Arathiańskich. Miasto zostało podzielone na trzy sektory - jednym włada zbójecki Syndykat, kolejny jest pod kontrolą przede wszystkim ogrów z plemienia Miażdżącej Pięści z pomocą trolli z plemienia Zwiędłej Kory, podczas gdy nad ostatnią pieczę sprawują niedobitki armii Stromgarde, która niegdyś służyła pod księciem Galenem Trollbanem, do czasu jego śmierci.

Wewnętrzna forteca miasta

Miecz Trol'kalar, legendarna zguba trolli i dziedzictwo rodu Trollbane'ów, pozostawał ukryty w Krypcie Rodowej Trollbane'ów bronionej przez Księcia Galena do czasu, aż herosi Hordy go zabili, sprofanowali grobowiec i zabrali miecz do Zengu. Ten nakazał im zabrać miecz i użyć go przeciwko trollom w Zul'Gurub. Gdy jednak został sam na chwilę z bronią, został zabity przez ludzi ze Stromgarde, którzy zabrali Trol'kalara i ponownie zapieczętowali w grobowcu, rozdzielając pieczęć zgodnie z poleceniem sukcesorów księcia Galena.

Galen Trollbane został wskrzeszony jako Opuszczony i obecnie pragnie miecza... by użyć go przeciw żywym wrogom Mrocznej Pani.

Syndykat[edytuj | edytuj kod]

Jeden z najwyższych rangą przywódców Syndykatu, Lord Falconcrest, dowodzi działaniami na Wyżynach właśnie z ruin Stromgarde. Stromgardzka armia wyznaczyła cenę za jego głowę i poszukuje pomocy u herosów Przymierza. Prawdopodobnie jego śmierć znacznie zakłóci działalność Syndykatu w regionie.

Zmiany w aktualizacjach[edytuj | edytuj kod]

  • TBC Aktualizacja 2.3.0 (2007-11-13): Wielu mobów Syndykatu straciło swój elitarny status.

</noinclude>