Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
200
  • Silk Cloth
  • Crafting Reagent
  • Cena sprzedaży: 1s 50c

Jedwabne płótno - droższy od lnianego płótna materiał używany do produkcji jedwabiu lub przy produkcji innych materiałów.

Źródło[]

Przedmiot możemy zdobyć z ciał istot humanoidalnych do około ich 25 poziomu doświadczenia.

Jedwabne płótno jako materiał[]

Kowalstwo[]

  • Solid Weightstone

Inżynieria[]

Pierwsza pomoc[]

  • Silk Bandage
  • Heavy Silk Bandage

Krawiectwo[]

Jedwabne płótno jako wymaganie zadania[]

  • N [30] Traitor to the Bloodsail

Miejsca do zbierania[]

  • Poziom 25+ - podziemne miasto Gnomeregan, które leży na północny zachód od Ironforge. Zdobywana na humanoidach w lochu, jak i w instancji.
  • Poziom 25+ - Defiascy Powstańcy w Palisadzie posiadają przy sobie jedwabne płótno z 41% prawdopodobieństwem.
  • Poziom 27+ - 29+ - Katakumby Lasów Świtu w Kniei Zmierzchu są pełne potworów, które posiadają 1-2 sztuki jedwabiu.
  • Poziom 29+ - 33+ - Obszar otaczający i wewnątrz Szkarłatnego Klasztoru jest pełen jedwabiu. Wielu "Szkarłatnych" mobów posiada średno więcej niż 1 sztukę jedwabiu.
  • Poziom 35+ - 36+ - Badacze z Shadowforge na Złych Ziemiach średnio posiadają więcej niż 1 jedwab przy sobie.
  • Poziom 34 - 40+ - Ogry Strzaskanej Grani (szczególnie ci w Ostoi Strzaskanej Grani) mają dużą szansę posiadania jedwabiu, która waha się między 72% a 116% na moba. Centaury i Demony na Pustkowiu posiadają 1-3 sztuki jedwabiu i 1-2 sztuki płótna magicznego, co czyni ich również idealnymi do zbierania.
  • Poziom 41 - Magowie Krwawego Żagla i moby z Kompanii Wydobywczej również posiadają jedwab w ilości 1-2 sztuki na moba.

Zmiany w aktualizacjach[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement