Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
NeutralSigrid Iceborn
Image of Sigrid Iceborn
Płeć

Kobieta

Rasa

Zmrożony vrykul (Humanoid)

Poziom

80 Normal & Elite

Życie

12,600-176,400

Reakcja
Lokacja

Savage Ledge, Icecrown[37.1, 22.5] i Valhalas, Icecrown

Sigrid Iceborn to Hyldnir na poziomie 80, której celem jest zostać bojowniczką Króla Lisza. Znajduje się na w Icecrown. Kiedy zostaje pokonana podczas zadania Quest:Eliminate the Competition Sigrid ucieka, ale obiecuje powrócić.

Później rzeczywiście wraca, na swoim proto-smoku, szukając zemsty (Quest:Battle at Valhalas: The Return of Sigrid Iceborn). Pomimo swych potężnych mocy, zostaje pokonana przez poszukiwacza przygód.

Cytaty[]

Savage Ledge:

Sigrid Iceborn krzyczy: Posmakuj mojej stali mała/y <dziewczynko/chłopcze>!
Sigrid Iceborn krzyczy: Dobrze walczysz, mała/y. Tym razem zostałam pokonana. Zapewniam cię, że spotkamy się znowu. Kiedy to nastąpi, będę lepiej przygotowana!

Valhalas:

Geirrvif mówi: Słyszę Sigrid Iceborn nadciągającą z północnego wschodu. Wie, że nie może wykorzystać tu w walce swojego proto-smoka. Nie wychodź poza bitewny krąg!
Geirrvif krzyczy: Sigrid Iceborn powróciła na wyżyny Jotunheim, by wykazać się w walce przeciwko <imię>. W ostatnim starciu, <imię> pokonał/a ją w bezpośredniej walce. Zobaczymy jak skończy się ten pojedynek.
Krążąc nad Valhalas, Sigrid Iceborn zbliża się szukając zemsty!
Sigrid Iceborn krzyczy: Ach, tu jesteś! Pamiętasz mnie? Oczywiście, że tak! Czekaj tam, schodzę na dół.
Sigrid Iceborn krzyczy: Mówiłam, że następnym razem będę lepiej przygotowana. Walczyłam i wygrałam turniej Hyldsmeet, trenowałam w Valkyrion i jestem. Stań do walki!
Geirrvif krzyczy: <Imię> pokonał/a Sigrid Iceborn po raz drugi. Cóż, tym razem <on/ona> zrobił/a to z pomocą przyjaciół, ale wygrana to wygrana!

Zdolności[]

Savage Ledge

  • Disengage (Próbuje odsunąć się od celu, odskakując w tył. Musi stać twarzą twarz z celem.)
  • Frostbite Weapon (Zaklina broń, zyskując szansę zadania od 330 do 370 obrażeń mrozu i spowolnienia celu o 50% na 5 sek.)
  • Impale (Zadaje obrażenia fizyczne i wywołuje krwawienie zadające kolejne obrażenia co 2 sek przez 8 sek.)
  • Throw (Rzuca bronią we wroga, zadając 150% normalnych obrażeń.)

Valhalas:

  • Flash Freeze (Zamraża wrogów w miejscu na 4 sek. zadając im obrażenia mrozu.)

Przypisy[]

Zmiany w uaktualnieniach[]

Linki zewnętrzne[]

Savage Ledge Valhalas
Advertisement