BossSif
Image of Sif
Płeć

Kobieta

Rasy
Poziom

?? (Boss)

Reakcja
Lokacja

Nieznana, jej iluzja znajduje się w Clash of Thunder

Status

Zmarła

Krewni

Thorim (mąż), Loken (szwagier)

Sif była żoną Thorima. Została zamordowana przez swojego szwagra Lokena, któy obarczył winą Arngrima, króla lodowych gigantów. Thorim zwrócił się przeciwko swoim sprzymierzeńcom, a następnie popadł w wieloletnie odrętwienie.

Yogg-Saron stworzył iluzję Sif, by Thorim postradał zdrowe zmysły w Ulduar. Sif wygląda jak kobieta zmrożonych vrykuli. Thorima należy pokonać w jej obecności, będzie atakowała graczy mocnymi zaklęciami mrozu. Kiedy poszukiwaczom przygód uda się wyrwać Thorima spod władzy zaklęcia, Sif przemieni się w mackę Yogg-Sarona i zniknie pod ziemią.

Możliwe, że za życia, Sif była Hyldnir, która zwyciężyła Hyldsmeet i w taki sposób została ukochaną żoną Thorima. Pierwsza część terytorium Hyldnir nazywa się wioska Sifreldar. Możliwe, że nazwano ją tak na cześć Sif po jej śmierci lub po jej zwycięstwie w Hyldsmeet.

Zdolności[]

Sif rzuca potężne zaklęcia mrozu, potrafi również teleportować się w losowe punkty areny. Nie można zadawać jej obrażeń.

  • Touch of Dominion: Nakłania cel do woli Yogg-Sarona, osłabiając i przejmując lekką kontrolę. Sif używa tego na Thorimie.
  • Melee: Sif zadaje 1k obrażeń swoją laską.
  • Frostbolt Volley: Rzuca pociski lodu w cel, zadając nimi od 11250 do 13750 obrażeń mrozu i zmniejszając szybkość poruszania się o 50% na 4 sekundy.[1]
  • Frost Nova: tworzy lodową zamieć unieruchamiającą najbliższych graczy na 6 sekund, zadając od 14138 do 15862 obrażeń mrozu, rzuca zaklęcie przez 2.5 sekundy.[1]
  • Blizzard: Powoduje ulewę lodu i śniegu, zadając graczom 3.2k - 4.2k obrażeń mrozu i zmniejszając ich szybkość o 65%.

Cytaty[]

Intro
Thorimie, mój panie, po cóż ci intruzi przybyliby do twojego sanktuarium, jeśli nie po to, by cię zabić? Należy ich powstrzymać!
Po osiągnięciu "Hard Mode"
Niemożliwe! Lordzie Thorimie, ześlę na twych wrogów mroźną śmierć!

Ciekawostki[]

Przypisy[]

Zmiany w uaktualnieniach[]

Linki zewnętrzne[]