Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
CombatSewer Beast
Image of Sewer Beast
Rasa

Krokoliszek (Bestia)

Poziom

50 Rzadki

Życie

17,720

Lokacja
Zwierzak

Krokoliszek

Kanałowa Bestia jest rzadkim mobem na 50 poziomie o wyglądzie krokoliszka-albinosa. Znaleźć go można w Wichrogrodzie, wewnątrz jego systemu kanałów.

Notatki[]

Ten mob nie posiada łupu stosownego do swojej rzadkiej rangi, nie jest też obiektem żadnego z zadań. Posiada długi czas odrodzenia i znaleźć go można, pływającego leniwie tam i z powrotem, aż do Kanałów, jak i poza Zamkiem Wichrogrodu.

Przez Kataklizmem nie wędrował po okolicy, lecz pozostawał w miejscu odrodzenia, nie ruszając się. Do Gniewu Króla Lisza Kanałowa Bestia była jedynym oswajalnym zwierzęciem w grze, które odradza się wewnątrz stolicy. Teraz tytuł ten dzieli z Underbelly Croc.

Stwór ten jest bardzo duży o kolorze żółto-brązowym z delikatnymi, białymi akcentami na ciele.

Trzech młodych chłopców, którzy łowią ryby w kanałach mogą czasem napomknąć o Kanałowej Bestii, ale nie pomaga to w identyfikacji miejsce odrodzenia krokoliszka. Krążą plotki, iż stwór najczęściej odradza się pomiędzy 8 a 10 rano czasu serwerowego.

Jest agresywny zarówno dla graczy Przymierza, jak i Hordy.

Podczas bety World of Warcraft, Kanałowa Bestia była największą oswajalną bestią w świecie gry, w przybliżeniu równa ośmiu ludzkim postaciom leżącym na ziemi w rzędzie. Jest to wysokość Króla Dreda.

Żądni bestii łowcy powinni mieć na uwadze, iż od Kataklizmu krokoliszek może ściągnąć uwagę strażników, przez co kończy szybko zabity.

Statystyki[]

  • 243 - 329 Obrażenia
  • 2,936 Pancerz

Inspiracje[]

Kanałowa Bestia jest prawdopodobnie odniesieniem do miejskiej legendy, jakoby krokodyle żyły w miejskich kanalizacjach.

Linki zewnętrzne[]

Advertisement