Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Wzgórze Strażnicze

Strażnicze Wzgórze to ostatni przyczółek Przymierza na Ziemiach Zachodnich i ich ostatnia forteca w tym regionie. To tutaj mężczyźni i kobiety z Milicji Ludowej stawiają ostatni opór przeciwko Bractwu Defiasów w desperackiej próbie odzyskania swoich domostw. Obecna populacja miasta wynosi około 300 osób. Większość postaci ludzi odwiedza to masto w okolicach poziomu 10. Wzgórze Strażnicze znajduje się na południowy zachód od Stormwind i mieszka w nim tylko kilku handlarzy. Można tu również znaleźć Defiaskiego Zdrajcę przebywającego w Wieży Strażniczej. Miasto posiada ścieżkę lotów (gniazdo gryfów), podobną do koszar karczmę, skrzynkę pocztową oraz kuźnię i kowadło nieopodal tartaku poniżej wzgórza z Wieżą Strażniczą. To na tym obszarze dostaje się misje związane z Martwymi Kopalniami, a dla tych wykonujących zadania na cmentarzu Krucze Wzgórze znacznie bliżej stąd dotrzeć niż z Darkshire.

Rajdy na Wzgórze Strażnicze z zadaniem zabicia Gryana Stoutmantle'a są codziennością, przeważnie jako prowokacja, by wyciągnąć graczy Przymierza z pobliskiego Stormwind. Dodatkowo farma na prawo od drogi z Wieży Strażniczej jest popularnym miejscem do zbierania złota; nisko poziomowi zbieracze często przebywają na tym małym obszarze, zabijając dziki i padlinożerne ptaki. Zaraz za Wzgórzem Strażniczym znajduje się cmentarz. Blizzard określa go jako "domyślny cmentarz", który będzie miejscem wskrzeszenia, jeśli nie można być wskrzeszonym gdziekolwiek indziej (dla przykładu, jeśli twój 10-dniowy okres testowania Burning Crusade się skończy, a ty wciąż jesteś w Outland, a twój kamień przywołań jest przywiązany do Shattrath).

Połączenia lotnicze[]

NPC[]

  • 16px Defias Traitor
  • 16px Thor <Gryphon Master>
  • 16px Kirk Maxwell <Stable Master>
  • 16px Innkeeper Heather <Innkeeper>
  • 16px Westfall Woodworker
  • 16px Lumberjack

Milicja Ludowa[]

  • 16px Gryan Stoutmantle <The People's Militia>
  • 16px Captain Danuvin <The People's Militia>
  • 16px Protector Dutfield <The People's Militia>
  • 16px Protector Weaver <The People's Militia>
  • 16px Protector Bialon <The People's Militia>
  • 16px Protector Leick <The People's Militia>
  • 16px Protector Deni <The People's Militia>
  • 16px Protector Gariel <The People's Militia>
  • 16px Scout Galiaan <The People's Militia>
  • 16px Scout Riell <The People's Militia>
  • 16px16px Protector of the People <The People's Militia>

Handlarze[]

  • 16px Quartermaster Lewis <Quartermaster>
  • 16px Mike Miller <Bread Merchant>
  • 16px William MacGregor <Bowyer>
  • 16px Christopher Hewen <Trade Supplies>
  • 16px Gina MacGregor <Trade Supplies>

Inspiracje[]

  • Może to być nawiązanie do Strażniczego Wzgórza z opowieści H.P. Lovecrafta "The Dunwich Horror".
Advertisement