Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
NeutralS.A.F.E.
Status

Aktywna

Ekspedycja Pomocy Ocalonym (S.A.F.E.) to gnomia organizacja powstała do pomocy gnomom uciekającym z miasta Gnomeregan. Powstała krótko po Operacji Gnomeregan, gdy miasto gnomów zostało ponownie napromieniowane przez Mekżyniera Thermaplugga. Dzielne gnomy nie tylko pomagają ocalałym w ucieczce, lecz również wspierają ich w ponownym dołączeniu do społeczeństwa poprzez oczyszczenie z napromieniowania. Chociaż większość gnomów przez dłuższy czas wystawiona na działanie promieniowania nie jest w stanie przeżyć, to drużyna robi co może, by ocalić jak największą liczbę istnień. Ich głównym zadaniem jest ewakuacja ocalałych, lecz starają się również zmniejszyć liczbę trędowatych gnomów, by oczyścić korytarze w mieście i bronić ocalałych. Pomagają sobie Urządzeniami Celowniczymi, by pomagać trędowatym z dystansu. Posiadają również machiny teleportacyjne, pozwalające na ewakuację poza miasto, lecz używają ich tylko w ekstremalnych przypadkach. Największym ich wynalazkiem jest Sanitron 500 używany do oczyszcznia z promieniowania.

S.A.F.E. nie tylko opiekuje się ocalałymi, lecz również mierzy się z co bardziej groźnymi wrogami. W organizacji wydzielono sekcję zwaną Drużyną G, która ruszyła w głąb miasta, by pokonać Thermaplugga i jego adiutantów.

Przywódcą drużyny jest Nevin Twistwrench.

Członkowie[]

  • Alliance 15.png 16px Nevin Twistwrench - Dowódca
  • Alliance 15.png 16px Norben Zapblast <Teleportation Specialist>
  • Alliance 15.png 16px Technik Braggle
  • Alliance 15.png 16px Carvo Blastbolt
  • Alliance 15.png 16px Babunia Coilspring

Drużyna G[]

  • Alliance 15.png 16px Hann Ibal - Przywódca Drużyny G
  • Alliance 15.png 16px Murd Doc
  • Alliance 15.png 16px B.E. Barechus
  • Alliance 15.png 16px Buzia

Rangi[]

  • Oficer Operacyjny S.A.F.E.
  • Oficer S.A.F.E.
  • Technik S.A.F.E.
  • Przewodnik S.A.F.E.
Advertisement