Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Halduron Lor'themar Ghostlands.jpg

Termin tropiciel określa członka jednej z kilku organizacji dzialających w uniwersum Warcraft.

Elficki tropiciel[]

Główny artykuł: Elven ranger

Elficcy tropiciele to postacie, które można spotkać w oddziałach wysokich i krwawych elfów. Są to elitarne jednostki do walki w dzikich ostępach, przeważnie łucznicy, którzy do tego stopnia opanowali władanie łukiem, że niewielu może im dorównać. Ich umiejętności poruszania się i walki w lasach dorównują tylko orczy łowcy.

Tropiciele wysokich elfów to również jednostki w Warcraft II: Tides of Darkness.

Człowiek - tropiciel[]

Nathanos Blightcaller był niegdyś dowódcą tropicieli - pierwszym i jedynym człowiekiem na stanowisku oficerskim w tej formacji.

Strażnicy[]

Główny artykuł: Sentinels

Tropiciele zawsze stanowili dużą część społeczeństwa nocnych elfów, jednak pośród kaldorei używa się ich starożytnego tytułu: Strażnicy.

Władcy otchłani - tropiciele[]

Tropiciele władcy otchłani oswajają spaczonych skradaczy i je szkolą.

Znani tropiciele[]

Łuczniczka i tropicielka wysokich elfów

Tajemnicza tropicielkaa wysokich elfów Alleria Windrunner zobaczyła, jakie zniszczenie niesie ze sobą Horda, gdy poszukiwała śladów swej rodziny pośród popiołów niegdyś wspaniałego Quel'Thalas. Obezwładniająca nienawiść do orków doprowadziła ją do Azeroth, gdzie poprowadziła elitarny oddział tropicieli, który polował na renegackich orków z klanu Krwawiącego Widma. Gdy Draenor wybuchł, była tam, a jej obecne losy nie są znane.

Tropicielka Sylvanas Windrunner pomagała wysokim elfom odeprzeć inwazję księcia Arthasa, gdy ten próbował zniszczyć Quel'Thalas i jego stolicę Silvermoon w Warcraft III: Reign of Chaos.

Inni tropiciele w World of Warcraft[]

WoW Icon update.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

  • Alliance 15.png High Elf Ranger
  • Alliance 15.png Highvale Ranger
  • Alliance 15.png Ranger
  • Horde 15.png Eversong Ranger
  • Horde 15.png Falcon Watch Ranger
  • Horde 15.png Novice Ranger
  • Horde 15.png Silvermoon Ranger
  • Combat Fallen Ranger
Advertisement