Quest item to przedmiot wykorzystywany wyłącznie podczas wykonywania danego zadania. Ma w opisie zaznaczone: "Quest Item".

Wiele przedmiotów używanych w zadaniach nie jest oznaczonych jako Quest Item. Jednak przedmioty oznaczone w ten sposób zachowują się jak przedmioty przypisujące się do postaci - nie można ich sprzedać, wymienić lub umieścić na aukcji.

Niektóre z tych przedmiotów to łup grupowy. Powiedzmy, że celem zadania jest zabicie jakiejś postaci i dostarczenie jej głowy. Głowa, będąca przedmiotem oznaczonym jako quest item, może zostać zabrana przez wszystkich członków grupy.

Informacje[]

Jeśli gracz usunie z plecaka jakikolwiek przedmiot zadaniowy zanim zakończy związane z nim zadanie, zadanie to zostanie automatycznie porzucone. Dzieje się tak również wtedy, gdy usunięty zostanie nadliczbowy przedmiot.

Zmiany w uaktualnieniach[]

  • WoD Aktualizacja 6.0.2 (2014-10-14): Niektóre z przedmiotów nie zabierają już miejsca w plecaku, a dostęp do nich można mieć z poziomu opcji "Quest Tracker".
  • MoP Aktualizacja 5.1.0 (2012-11-27): Usunięcie przedmiotu oznaczonego jako "quest item" powoduje od tego momentu porzucenie zadania.