Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Aktualizacja 7.3.2 jest trzecią małą aktualizacją do World of Warcraft: Legion, skupia się na poprawie kilku podsystemów przy przygotowaniach do opublikowania rajdu Antorus, Płonący Tron.

Aktualizacja została ustawiona na Publicznym Serwerze Testowym dnia 30 września 2017r. [1] i opublikowana 24 Października 2017.

Ostatnia data aktualizacji to: 20.10.2017r.

Poprawki[]

Aktualizacja 7.3.2 zawiera:

  • Naprawiono ogólne błędy oraz wprowadzono pomniejsze zmiany w balansie klas.
  • Wprowadzono wsparcie dla dodatkowych walut na Battle.net.
  • W celu przygotowań do otwarcia rajdu Antorus, Płonący Tron zaimplementowano dodatkowe zmiany.

Mimo, że dokonano pewnych regulacji dla Antorus, rajd nie będzie dostępny wraz z aktualizacją 7.3.2, tylko w późniejszym terminie.

Klasy[]

Druid[]

  • Balans
    • Dotyk Księżyca (cecha Artefaktu) przeprojektowana. Od teraz leczy za więcej zależnie od rangi, ze stałą szansą na aktywację na poziomie 20% (wcześniej leczyło za stałą liczbę punktów zdrowia z 5% szansą na pojawienie się efektu). Ponadto efekt nie zadziała, jeśli postać rzucająca czar ma więcej niż 95% punktów życia

Szaman[]

  • Żywioły
    • Szamanistyczne Leczenie (cecha Artefaktu) przeprojektowana. Od teraz leczy za więcej zależnie od rangi, z 30-sekundowym czasem odnowienia (poprzednio leczyło za stała liczbę punktów zdrowia z czasem odnowienia 30 sekund minus 2 sekundy za rangę).

Zakony Klasowe[]

  • Dodano trzy nowe misje: "Scour the Surface", "Abandoned Armory", i "Feed the Furnaces". Wszystkie nagradzane są usprawnieniami pancerza dla sojuszników.
  • Na Vindicaarze znajduje się teraz sprzedawca Pierwotnego Sargerytu.

Przedmioty[]

  • Konwergencja Losów od teraz ma o 10% więcej podstawowej statystyki i skraca czas odnowienia jednej z potężnych umiejętności o 4 sekundy (wcześniej 5).
  • Szepty w Ciemności przyznaje teraz 20% więcej głównej statystyki, a bonus do czasu ładowania zmniejszony o 40%.
  • Duża część przedmiotów z dawnych rajdów i podziemi może być teraz sprzedana kupcom.

Aplikacja Legion Companion[]

  • Przywrócono przycisk ukończenia zadania na mapie.
  • Dodano wsparcie dla aktualizacji 7.3.2.

Gracz na Gracz[]

  • Cotygodniowe "Zadanie:Coś innego" powinno nagradzać teraz odpowiednią Skrzynią Awanturnika z aktywnego sezonu..
  • Iluzje Enchanter’s Illusion – Primal Victory i Enchanter’s Illusion – Glorious Tyranny mogą zostać zakupione za 10 Odznak Honoru przez graczy, którzy zdobyli przynajmniej jedno z poniższych osiągnięć:
    • Wspaniała Tyrania:
      • Duelist lub Hero of the Horde/Alliance w sezonie 14.
    • Pierwotne Zwycięstwo:
      • Duelist lub Hero of the Horde/Alliance w Warlords Season 1.

Odniesienia[]

  1. Blizzard Entertainment Lore 2017-09-20. Opis rozwoju PST - Aktualizacja 7.3.2. Blizzard Entertainment. Archived from the original on 2017-09-20. Retrieved on 2017-09-20.
Advertisement