Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
  Wiki.png Ten artykuł wymaga tłumaczenia - jest obecnie w całości lub w części w języku angielskim. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i przetłumaczyć chociaż fragment, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Patch 6.0.3b is what Wowpedia is calling the small client patches released after the launch of Warlords of Draenor.

December 18, 2014, Build 19342[]

UI[]

  • Gnomes should now be able to see Wrynn's Vanguard in the reputations panel.
  • Players should no longer be receiving Garrison Invasions notices if their Garrisons are below tier 3.
  • Resolved an issue that caused PvP items to report an incorrect item level and stats.

Bug fixes[]

  • Resolved an issue where the terrain may not be visible immediately when players load into their Garrisons.
  • Resolved an issue that could affect the frame rates of users on a Mac OS client running on video cards with more than 2GB of video ram.

December 3, 2014, Build 19243[]

Bug fixes[]

  • Resolved an issue where the experience reward for a quest may display incorrectly.
  • Resolved a display issue for quest objectives that have received a hotfix to sometimes not update properly.
  • Resolved an issue where players may be unable to connect to another realm if they attempt to switch to a different realm after being in a server queue.
  • Resolved an issue where the Mac OS game client may sometimes crash on launch or close improperly.
  • Resolved an issue where adding or removing a friend may cause the player to be unable to whisper to any BattleTag friends.

Advertisement