Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
  Wiki.png Ten artykuł wymaga tłumaczenia - jest obecnie w całości lub w części w języku angielskim. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i przetłumaczyć chociaż fragment, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Naprawa błędów[]

  • Using an instant cast spell right after a target dies should no longer re-target the dead target’s body.[2]
  • Using an ability immediately after switching targets should no longer affect the previous target.[2]
  • Resolved a movement error when jumping onto an object while experiencing a low frame rate.
  • Mac: Fixed a bug preventing shift and mouse wheel commands from registering properly.
  • Resolved issues that were causing client crashes near Beth’tilac in the Firelands.
  • Disconnecting while riding as a passenger in a vehicle should no longer cause an error upon subsequent login.
  • Entering a password with Japanese Hiragana selected as the keyboard type should no longer cause a crash.
  • Resolved an issue that was causing the client to crash under certain conditions when minimizing the game client.

Przedmioty[]

  • The tooltip color for heirloom items has been returned to gold.

Zadania[]

  • A move enforcement issue has been resolved that was affecting the death knight starting area quest Death Comes From on High.
  • Tarecgosa's platform during the cutscene from Alignment (Elemental Bonds legendary quest) should now be visible before she lands on it.
Advertisement