Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
250
  • Papa Hummel's Old-Fashioned Pet Biscuit
  • Wiąże przy podniesieniu
  • Użyj: Podwaja rozmiar nie-bitewnego zwierzaka tak długo, jak pozostaje po stronie swojego pana.
  • 1 Ładunki
50px
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje powiązane z grą World of Warcraft Trading Card Game.

Źródło[]

Dostępne jest tylko dla tych, którzy otrzymali kartę Staromodny biszkopt dla zwierzaków Papy Hummela w World of Warcraft Trading Card Game, która ma taśmę "zdrap delikatnie". Gdy już zdrapiesz i odsłonisz kod, możesz go wykorzystać u Landro Longshota w Zatoce Skarbów.

  • Może zostać użyty tylko na zwierzakach nie-bitewnych.
  • Także używany na sierotach, które gracz może przyzwać podczas łańcucha zadań w Tygodniu Dziecka.
  • Wzmocnienie znika ze zwierzaka, gdy ten jest oddalony.
  • Podwaja rozmiar zwierzaka (zasięg 15 jardów).
  • Nazwany na cześć projektanta TCG, Mike'a Hummela.
  • Otrzymujesz 50 sztuk, gdy wykorzystujesz kod. Nakłada się do 250.
  • Jest super-pospolitą kartą łupu (super-common loot), kilka wypada z pudełka.
  • Do użycia na każdym poziomie, także dla twinków.

Emfaza: to wzmocnienie nie jest permanentne. Znika za każdym razem, gdy zwierzak znika, dla przykładu, za każdym razem gdy postać ginie lub wsiada na gryfa - wymaga to ponownego użycia biszkoptu. Z tego powodu 50 biszkoptów może zostać zużyte bardzo szybko.

Notka: ten przedmiot zawarty jest w Edycji Kolekcjonerskiej World of Warcraft: Wrath of the Lich King.

Zobacz także[]

  • Magical Pet Biscuit

Zrzuty ekranu[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement