Jurassic World: Dominion Dominates Fandom Wikis - The Loop

01:25

Blizz construction sign.png
Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Combat 32.png Omen
Omen.jpg
Image of Omen
Rasa

Nian (Demon, (Splugawiony) Starożytny Strażnik)

Poziom

?? Boss

Życie

5,416,400

Lokacja

Jezioro Elune'ara, Księżycowa Polana

Status

Do zabicia

Omen jest demonicznym bossem pojawiającym się podczas trwania wydarzenia Lunar Festival . "Omen śpi teraz w mule Jeziora Elune'ara. Lecz każdego nowego roku, podczas trwania festiwalu, budzi się" - kalendarz Year of Fear

Opis

Omen wygląda jak wielki dwugłowy pies. Nie jest on ogromny jak mogło by się wydawać, jest on (tylko) prawie dwa razy wyższy od dorosłego Draenei. Jest szybszy od biegnącej postaci (bez wierzchowca) więc z łatwością dogoni i zabije swoją ofiarę. Używa on silnej mocy magicznej Starfall która zadaje duże obrażenia na ogromnym obszarze. Posiada on 5578 tys. punktów życia.

Umiejętności

  • Ability warrior cleave.png   Omen - Cleave — Zadaje 110% normalnych obrażeń wrogowi i jego najbliższym sprzymierzeńcom, dotykając maksymalnie 3 cele.
  • Spell arcane starfire.png   Starfall — Przywołuje deszcz gwiazd, palący wszystkich wrogów na wybranym obszarze obrażeniami Arcane co 2 sek. przez 6 sekund.

Zadania

  • Quest:Elune's Blessing
NPC Valadar Starsong od którego otrzymamy zadanie znajduje się w północno-wschodniej części Księżycowej Polany. By ukończyć to zadanie, musisz otrzymać Błogosławieństwo Elune. To błogosławieństwo pochodzi z martwego ciała Omena.
Gdy Omen zostanie zabity, po prostu stań w świetle, które będzie świecić na jego martwym ciele, i otrzymasz Błogosławieństwo Elune oraz zaliczenie zadania. Warto zauważyć, że nie musisz być w rajdzie, który zabił Omena, musisz tylko stanąć na jego ciele. (Więc jeśli widzisz ludzi walczących z Omenem, nie przejmuj się zaproszeniem do rajdu, po prostu pomóż. Horda i Przymierze często walczą razem przeciwko bossowi. W czasie walki z bossem nie atakuj graczy z przeciwnej frakcji, nawet jeśli są oznaczeni jako PvP.)
Nagrodą za zadanie jest [Elune's Lantern], która przekształca [Solid Stone] w [Elune Stone] (24 godzinny czas odnowienia).

Osiągnięcia

  • Elune's Blessing (achievement)

Zmiany w aktualizacjach

Linki zewnętrzne

Szablon:Raid encounters

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC BY-NC-SA 3.0, o ile nie zaznaczono inaczej.