Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Maelstromundersea.PNG

Nazjatar, wspaniała stolica nag, wbudowana w ściany Maelstromu, w pobliżu ruin Suramar. To miejsce gdzie mieszka większość nag, a ich królowa- Azshara- posiada swój dwór w pięknym pałacu, większym nawet niż jej była siedziba na lądzie.

Z sekcji Battle.net'u ( EU) "Story so far":

W jakiś sposób, na przekór wszystkiemu, królowa Azshara i jej elitarni Wysoko Urodzeni zdołali przeżyć gehennę. Torturowani i skręceni przez siły, które wyzwolili, Azshara i jej zwolennicy zostali wciągnięci w dół, w szalejące morze siłą implozji Studni Wieczności. Przeklęci, posiedli nowe formy i stali się nienawistnymi nagami. Sama Azshara rozdęta nienawiścią i wściekłością, stała się ogromnym monstrum, odzwierciedlając perfidię i złośliwość, które zawsze ukrywała głęboko w sobie.
Tam, na dnie Maelstromu, nagi zbudowały sobie nowe miasto, Nazjatar, w którym pragnęły odbudować swoje siły. Zajmie ponad dziesięć tysięcy lat zanim ujawnią swoje istnienie światu...

Geografia[]

Nazjatar znajduje się w rowie pod Okiem Maelstromu. Najbliższe obszary to Mak'aru, Gishan Caverns, Boiling Terrace, Maelstrom, Drowned Reaches.

Mieszkańcy Nazjatar

Zobacz także[]

Advertisement