Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
AllianceMoonbrook

Moonbrook.jpg

Typ

Town

Rasy

LudzieLudzie Ludzie

Powiązania
Lokacja

Południowo-zachodnie Westfall

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Active

Źródła: World of Warcraft

Moonbrook to kontrolowane przez Bractwo Defiasów wymarłe miasto położone na południowy zachód od Strażniczego Wzgórza. Na Ziemiach Zachodnich znacznik miasta będzie kierował właśnie ku temu miejscu. Jest tak ze względu na to, że Defiaski Handlarz, wolny kupiec, przebywa w jednym z budynków i jest przyjaźnie nastawiony do wszystkich graczy, bez względu na frakcję. Sprzedaje on niskopoziomowe wyposażenie skórzane i przebywa na piętrze Karczmy Moonbrook; może on również naprawiać przedmioty. Jego miejsce przebywania jest również najbliżej od Stormwind położonym przyczółkiem przyjaznym dla Hordy. Jedną z prominentnych rodzin Moonbrook była rodzina Copperów, która żyła w rezydencji w zachodniej części miasteczka.

Gdy Bractwo Defiasów poniosło klęskę, miasto zostało zajęte przez Brygadę Ziem Zachodnich.

Historia[]

Przed przybyciem orków do Azeroth, Moonbrook służyło jako lokalne centrum dla uprawnych terenów Ziem Zachodnich. Moonbrook i siostrzane Goldshire były dwoma ostatnimi miastami, które zdobyła Horda przed spaleniem Fortu Stormwind. Miasto zostało odbudowane przez Przymierze po zwycięskiej Drugiej Wojnie.

Po zdobyciu kontroli nad Ziemiami Zachodnimi przez Defiasów, Moonbrook zostało opuszczone. Obecnie jest kontrolowane przez Bractwo i jest przez nich używane, by dostać się do głównej bazy operacyjnej, Martwych Kopalni.

Po klęsce Edwina VanCleefa i upadku Bractwa Moonbrook stało się domem znacznej liczby włóczęgów. Na rogatkach miasteczka utworzono niewielki przyczółek Przymierza.

Transport[]

Trasy lotów[]

Mieszkańcy[]

Przyczółek Przymierza w Moonbrook

  • 16px Alliance 15.png Tina Skyde <Gryphon Master>
  • 16px Alliance 15.png Captain Alpert <Westfall Brigade>
  • 16px Alliance 15.png Private Jackson <Provisioner>
  • 16px Alliance 15.png Thoralius the Wise
  • 16px16px Sentinel Hill Guard

Fazowanie[]

Obszar Moonbrook ulega fazowaniu podczas zadania Quest:The Dawning of a New Day.

Advertisement