Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
BossMaiden of Grief
Image of Maiden of Grief
Płeć

Kobieta

Rasa

Tytaniczny Strażnik (Nieskategoryzowana)

Poziom

79 lub 82 Elite

Życie

243,500 - 431,392

Reakcja
Lokacja
Status

Do pokonania

Halls of Stone

Krystallus
Maiden of Grief
Tribunal of Ages
Sjonnir the Ironshaper

(wiedza)
(wiedza)
(wiedza)
(wiedza)

Inne instancje w Ulduar

Halls of Lightning (5)
Ulduar (25)

Dziewica Rozpaczy to tytaniczna strażniczka, boss w Komnatach Kamienia. Jest umęczona wykonywaniem nowych rozkazów Lokena.[1]

Dungeon Journal[]

Loken dowodzi siłami zgromadzonymi w Ulduarze, ale nie każdy służy mu z własnej woli. Dziewica Rozpaczy dostała rozkaz zniszczenia każdego, kto spróbuje przejąć Komnaty Kamienia. Opłakuje swój los, który zmusza ją do zwracania się przeciwko wcześniejszym sprzymierzeńcom, ale wypełnia rozkazy. Nawet jej żal został przekuty w broń.

Umiejętności[]

  • Spell shadow soulleech 3.png  Pillar of Woe — Uderza we wroga, zadając obrażenia Cienia i dodatkowe obrażenia co 2 sek. przez 10 sek.
  • Spell brokenheart.png  Shock of Sorrow — Natychmiastowy szok dla graczy, zadający obrażenia Cienia i wprowadzający w stan medytacji, obezwładniający na 6 sek. Efekt ten zostaje przełamany, jeśli gracz otrzyma obrażenia.
  • Spell nature callstorm.png  Storm of Grief — Burza Cienia trwająca 20 sek., zadająca wszystkim graczom w obrębie danego obszaru obrażenia Cienia i dodatkowe obrażenia co 1 sek.
  • Spell shadow manaburn.png  Parting Sorrow Heroic Difficulty — Uderza gracza pociskiem anty-many. Za każdy punkt many wchłonięty przez pocisk, cel otrzymuje 1 obrażenie Cienia.

Taktyki[]

Ta walka nie jest podobna do walki z Dziewicą Cnót w Karazhanie, pomimo iż posiadają taki sam model NPC i zdolności obezwładniające.

Okazjonalnie rzuca wielki obszar pustki (Storm of Grief) wokół siebie i rzuca czas zadający obrażenia Cienia (Pillar of Woe). Każdy, włączając w to tanka, powinien wyjść z obszaru zaklęcia, by uniknąć relatywnie dużych obrażeń. W trybie heroicznym obszar ten zawiera o wiele większe obrażenia.

Rzuca również Shock of Sorrow, zadający 1750 do 2250 obrażeń cienia, obezwładniający członków grupy na for 10 sekund. Zaklęcie to rzucane jest przez 4 sekundy. Jeśli uzdrowiciel znajduje się obok obszaru pustki, może w niego wskoczyć, by uniknąć obezwładnienia przez cały okres jego trwania.

Strategia[]

W trybie normalnym najlepszą strategią jest umieszczenie rzucających zaklęcia na środku pomieszczenia, a tank powinien utrzymywać bossa w ruchu dookoła, po obrzeżach komnaty.

W trybie heroicznym podobnie, przerywając jej rzucanie Pillar of Woe. Tank może wskoczyć w obszar pustki, by uniknąć 10-sekundowego obezwładnienia podczas Shock of Sorrow.

Uwaga: Użyj Shadow Resistance Aura lub Shadow Protection jeśli to możliwe.

Łupy[]

Tryb normalny
Tryb heroiczny

Osiągnięcia[]

Cytaty[]

Aggro
Nie powinniście tu przychodzić... teraz wszyscy zginiecie!
Zabijając gracza
  • Dlaczego to musi tak być?
  • To musiało nadejść!
  • Moje brzemię jest coraz cięższe.
  • To twoja wina!
Ogłuszając
Tak wiele czasu... którego nigdy nie odzyskacie!
Śmierć
Mam nadzieję, że wszyscy zgnijecie! Nigdy... tego... nie chciałam.

Zmiany w uaktualnieniach[]

Przypisy[]

  1. Quest:The Forlorn Watcher

Linki zewnętrzne[]

Advertisement