Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Zbroje skórzane głównie są noszone przez łotrzyków i druidów przez całą ich "karierę", jak również przez łowców i szamanów poniżej poziomu 40. Opancerzenie skórzane oferuje lepszą ochronę niż zbroje płócienne, jednak gorszą niż zbroje typu kolczego czy płytowego. Na poziomie 40 zarówno łowcy, jak i szamani zyskują możliwość noszenia opancerzenia kolczego. Wojownicy, paladyni i rycerze śmierci mogą nosić skóry, jednak rzadko się na to decydują, ze względu na słabą wartość pancerza. Jednakże wojownik lub paladyn wyspecjalizowany w DPS czy leczeniu może wybrać opancerzenie skórzane ze względu na bonusy do obrażeń czy leczenia; dla klas tankujących jest to opancerzenie przepuszczające większość obrażeń, dlatego dla tanków zalecane jest opancerzenie kolcze lub płytowe, które z kolei nie jest konieczne dla DPS-ów czy uzdrowicieli.

Skąd pochodzi?[]

Opancerzenie typu skórzanego pochodzi z przedmiotów wyrzuconych z martwych przeciwników(tzn. drop), otrzymywane jest jako nagrody za wykonywane zadania, jak również może być wytwarzane przez postacie z profesją garbarstwo.

Advertisement