Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
Backpack.png

Przedmiot to rzecz, którą postać w World of Wacraft może posiadać, reprezentowana przez ikonę w plecaku lub na karcie postaci. Przedmiot przeważnie nie jest obiektem w świecie gry, chociaż czasami przedmiotowi odpowiadają obiekty. Dla przykładu przedmioty ubioru można użyć, a obiekty ubioru przedstawiane są na postaci.

Postać może zakupić przedmioty u handlarzy, otrzymać je za wykonane zadania lub zdobyć przedmioty z wielu obiektów, takich jak trupy wrogów. Większość przedmiotów można sprzedać u handlarzy. Zależnie od przywiązania, mogą lub nie zostać sprzedane w domu aukcyjnym lub przesłane do innego gracza.

Można wchodzić w interakcję z przedmiotami, używać, kupować, sprzedawać lub wywołać określoną akcję klikając prawym przyciskiem myszy. Prawy przycisk myszy wywołuje różne, czasami nieoczekiwane, rezultaty - próba użycia przedmiotu podczas rozmowy z handlarzem spowoduje jego sprzedanie (można go jednak odkupić za cenę sprzedaży, bez marży handlarza). Niektóre przedmioty posiadają pasywne umiejętności i wystarczy je mieć przy sobie, by ich używać.

Istnieje trend, by przedmioty wywoływały umiejętność nauczenia przyzywania danych obiektów, by przedmioty nie zajmowały miejsca w plecaku. Towarzysze i wierzchowce nie są już przywoływane z przedmiotów, lecz przyzywane.

Pojemniki mogą zawierać inne przedmioty lub reprezentować same siebie.

Przedmioty podzielone są na kilka kategorii, bazujących na ich użyteczności i częstości występowania. Zobacz hasło Jakość.

Advertisement