Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Ukryty Zasięg

Ukryty Zasięg to nazwa nadana tajemnemu wejściu do Dzikiej Maczugi Wschód, dzięki któremu można ominąć zagrożenia towarzyszące wejściu normalną drogą. Dostać się tu można poprzez Pawilon Larissów znajdujący się w lesie na północ od Obozu Mojache. W zachodniej części pawilonu znajdują się wiodące w dół spiralne schody, które prowadzą do Ukrytego Zasięgu. Wrota do nich można otworzyć jedynie używając klucza [Crescent Key]. Gdy drzwi zostaną otwarte, ukaże się długi tunel wiodący w dół do portalu instancji. Gdy wejdzie się w portal, trafi się do korytarza, który wiedzie do najdalej na wschód wysuniętej części Dzikiej Maczugi Wschód. Obszar ten jest strzeżony przez biczowniki i satyrów.

Jeśli ktoś wejdzie normalnym wejściem poprzez Zniszczone Błonia by zabić Pusillina i zdobyć klucz, musi przejść przez Kwartał Lasu Wymiarów, by dostać się do Ukrytego Zasięgu. Tunel zaczyna się niedaleko wejścia przez duży nienazwany obszar, w którym przebywają Lethendris, Hydrospawn oraz Zevrim Thornhoof, a który wiedzie do Konserwatorium.

Advertisement