Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
AllianceForest Song

Forest Song New.jpg

Typ

Obóz

Rasy
Język

Darnassiański, Draenei

Powiązania
Organizacje
Lokacja

Zachodnie Ashenvale

Podróż

Done.gif Loty
Undone.gif Transport masowy
Undone.gif Portale

Status

Active

Źródła: World of Warcraft

Leśna Pieśń to obóz położony w północno-wschodniej części Jesionowej Kniei, na północny wschód od Satyrnaaru, północ od Obozu Drwali Wojennej Pieśni i północny zachód od Konaru Cienia.

Są to starożytne ruiny Kaldorei, które przez wiele lat stały opuszczone i porośnięte lasem. Ostatnimi czasy do przybyły tu nocne elfy i draenei, aby wybudować obóz. Postawiono umocnienia, by pomóc Strażniczkom Srebrnego Skrzydła w obronie tych terenów przed klanem Wojennej Pieśni i Płonącym Legionem, a także, by przejąć obszary takie jak Wzgórze Piekielnego Ognia.

Strażniczki Luciel Starwhisper i Melyria Frostshadow, jak również driada Illiyana przybyły tu, by pomóc draenei. Odbudowa ruin jest nadzorowana przez Architekta Nemosa i Windykatora Vedaara.

Mistrz hipogryfów Surlais Farwind założył tu punkt podróży. Pomaga on draenei na swój sposób, przyjmując na uczennicę Auhulę, która zgłębia tajniki opieki nad hipogryfami.

Strażniczki i Prastary Drzewiec Wojny o imieniu Gnarl, przenieśli się poza obóz, by wspomóc walkę na terenie obozu drwali. Wieża i Schronienie Raynewood są atakowane przez Hordę, dlatego Melyria Frostshadow odeszła, by pomóc Roześmianym Siostrom.

Transport[]

Leśna Pieśń przed przybyciem draenei

Trasy lotu[]

Mieszkańcy[]

Zlecający zadania[]

Handlarze[]

  • 16px Alliance 15.png Phaedra <Weapon Merchant>

Usługi[]

  • 16px Alliance 15.png Surlais Farwind <Hippogryph Master>
    • 16px Alliance 15.png Auhula <Apprentice Hippogryph Master>

Inni[]

  • 16px Alliance 15.png Draenei Quartermaster
  • 16px Alliance 15.png Artificier
  • 16px Alliance 15.png Artificier
  • 16px Alliance 15.png Apprentice Boulian

Dawni mieszkańcy[]

Zmiany w aktualizacjach[]

  • Cataclysm Aktualizacja 4.0.3a (2010-11-23): Zadania pozostały w większości nienaruszone wydaniem nowego dodatku. Mściciel Vedaar i kilku innych NPC przeniosło się do pobliskiego Obozu Drwali Wojennej Pieśni, a w Leśnej Pieśni doszło do pomniejszych zmian, między innymi pojawił się tu Anchoryta Buurq.
  • TBC Aktualizacja 2.1.0 (2007-05-22): W Leśnej Pieśni pojawił się mistrz lotów.
  • TBC Aktualizacja 2.0.1 (2006-12-05): Dodanie nowych NPC draenei, jak również przemieszczenie kilku nocnych elfów.
  • WoW Icon update.png Aktualizacja 1.3.0 (2005-03-07): Usunięcie błędu powodującego unieruchomienie graczy podczas podróży przez Leśną Pieśń.
Advertisement