Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Achievementy Feats of Strength prezentują chwałę przeszłości Azerothu, i jako takie są bardzo trudne - jeśli nawet niemożliwe - do zdobycia. Nie są warte żadnych punktów, a w odróżnieniu od normalnych osiągnięć nie są prezentowane w interfejsie osiągnięć. Wliczając w to osiągnięcia starych rang Player-versus-Plaver, rzadkich do zdobycia wierzchowców, specjalnych tytułów, i o wiele, wiele więcej. Osiągnięcia Feats of Strength są nagradzane z mocą wsteczną (chodzi o to, że są one natychmiast przyznawane Twojej postaci, w zależności, czy się kwalifikujesz), ponieważ wiele z nich nie da się zdobyć we Wrath of the Lich King.

To wspaniałe widzieć własne osiągnięcia - ale to nawet lepiej pokazując je innym, co osiągnąłeś. Klikając prawym przyciskiem myszy na innych graczy i wybierając odpowiednią opcję, możesz porównać osiągnięcia swoje i innego gracza. Za każdym razem, gdy zdobędziesz osiagnięcie, Twój wyczyn jest pokazywany gildii, na czacie i wszystkich w sąsiedztwie - niestandardowe animacje i dźwięki są bardzo wyraźne. Ponadto Twoje osiągnięcia są widoczne na Armory, umożliwiając Ci śledzenie Twoich osiągnięć za pomocą internetu.

Advertisement