Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
Jeśli szukasz przedmiotu z Kataklizmu, zobacz  [Elementium Bar].
20
  • Enchanted Elementium Bar
  • Cena sprzedaży: 10g

Enchanted Elementium Bar może być wykonany przez Górników z poziomem umiejętności 300, którzy nauczyli się umiejętności Smelt Enchanted Elementium. Dziesięć jest wymagane do wykonania  [Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker], oraz są obiektem zadaniowym w N [60R] Thunderaan the Windseeker.

Źródło[]

Materials required:
Inv misc questionmark.png 1x Elementium Ingot Inv misc questionmark.png 10x Arcanite Bar
Inv misc questionmark.png 1x Fiery Core Inv misc questionmark.png 3x Elemental Flux

Opis[]

Umiejętność Smelt Enchanted Elementium jest możliwa do nauczenia się z książki Goblin's Guide to Elementium, która wypada z Master Elemental Shaper Krixix w Blackwing Lair. Jest on strzeżony przez trzech Wyrmguards (silne Drakonids). Czeka Cię walka z Ebonroc oraz Flamegor. Jeżeli posiadasz jeden z  [Bindings of the Windseeker], Earthcaller Franzahl poinformuje Cie o rudach Elementum oraz powie, gdzie znajdziesz Krixix'a.

Zmiany w uaktualnieniach[]

  • Cataclysm Aktualizacja 4.0.3a (2010-11-23): Nazwa została zmieniona na Enchanted Elementium Bar
  • Wrath of the Lich King Aktualizacja 3.0.8 (2009-01-20): Tej umiejętności można się nauczyć poprzez Goblin's Guide to Elementium.

Po wcześniejszym użyciu Mind Controlu na Krixix'ie, kapłani mogli użyć umiejętności "Smelt Elementium" na ich paskach akcji, by nauczyć tej umiejętności wszystkich górników będących w rajdzie, którzy chcieli tą umiejętność posiadać.

Linki zewnętrzne[]

Advertisement