Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
HordeDraka
Image of Draka
Płeć

Kobieta

Rasa

Ork (Humanoid)

Klasa
Przynależność
Stanowisko

partnerka Durotana

Status

Martwa (Oryginalna linia czasu)
WoD Żyje (Alternatywna linia czasu)

Krewni

Durotan (partner/mąż), Thrall (syn), Kelkar (ojciec), Zuura (matka), Rhakish (dziadek, Aggra (synowa)

Odważna wojowniczka, partnerka Durotana. Draka była zwolenniczką szamanizmu stosowanego przez jej Klan Lodowego Wilka. Była córką Kelkara i jego partnerki Zuury oraz wnuczką Rhakisha.

Biografia[]

Draka spotkała Durotana podczas gdy on i Orgrim Doomhammer patrzyli na nią z nie lada podziwem. Durotanowi opadła szczęka gdy ta odrzuciła jego zaloty kiedy zapraszał ją na wspólne polowanie, lecz w końcu zgodziła się na samo polowanie i nic więcej. Podczas spływu do Clefthoof, zostali zaatakowani przez czarnego wilka. Po zabiciu go Draka odpowiedziała na zaloty Durotana i namiętnie go pocałowała.

morderstwo Draki i Durotana

Draka urodziła Thralla, dziecko Durotana którko przed wyruszeniem jej wodza w podróż do południowych krain, na spotkanie ze swoim starym towarzyszem Orgrimem Doomhammerem.

Po wyjaśnieniu Doomhammerowi zdrady ze strony Gul'dana, Durotana i Drakę miał bezpiecznie eskortować strażnik Orgrima, ale okazał się zdrajcą i zaprowadził ich do ludzi z Stormreaver Clan, którzy zamordowali Drakę oraz Durotana.

Warcraft (film)[]

Draka pojawi się w nowym filmie, grana przez aktorkę Annę Galvin. Według źródeł Draka jest w ciąży i rodzi Thralla.

Ciekawostki[]

Drzewo genealogiczne

  • Okręt Draka's Fury, należacy do hordy, został nazwany na jej cześć przez Thralla jako hołd dla silnych orczych kobiet.[1]
  • "Драка" (Draka) w języku rosyjskim oznacza walkę.
  • Ma brązowe oczy[2]

Przypisy[]

  1. ^ Golden, Christie. The Shattering: Prelude to Cataclysm. ISBN 978-1-4165-5074-7.
  2. Rise of the Horde, chapter 5
Advertisement