Draka

Z Wowpedia
HordeDraka
Image of Draka
Płeć

Kobieta

Rasa

Ork (Humanoid)

Klasa
Przynależność
Stanowisko

partnerka Durotana

Status

Martwa (Oryginalna linia czasu)
WoD Żyje (Alternatywna linia czasu)

Krewni

Durotan (partner/mąż), Thrall (syn), Kelkar (ojciec), Zuura (matka), Rhakish (dziadek, Aggra (synowa)

Odważna wojowniczka, partnerka Durotana. Draka była zwolenniczką szamanizmu stosowanego przez jej Klan Lodowego Wilka. Była córką Kelkara i jego partnerki Zuury oraz wnuczką Rhakisha.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Draka spotkała Durotana podczas gdy on i Orgrim Doomhammer patrzyli na nią z nie lada podziwem. Durotanowi opadła szczęka gdy ta odrzuciła jego zaloty kiedy zapraszał ją na wspólne polowanie, lecz w końcu zgodziła się na samo polowanie i nic więcej. Podczas spływu do Clefthoof, zostali zaatakowani przez czarnego wilka. Po zabiciu go Draka odpowiedziała na zaloty Durotana i namiętnie go pocałowała.

morderstwo Draki i Durotana

Draka urodziła Thralla, dziecko Durotana którko przed wyruszeniem jej wodza w podróż do południowych krain, na spotkanie ze swoim starym towarzyszem Orgrimem Doomhammerem.

Po wyjaśnieniu Doomhammerowi zdrady ze strony Gul'dana, Durotana i Drakę miał bezpiecznie eskortować strażnik Orgrima, ale okazał się zdrajcą i zaprowadził ich do ludzi z Stormreaver Clan, którzy zamordowali Drakę oraz Durotana.

Warcraft (film)[edytuj | edytuj kod]

Draka pojawi się w nowym filmie, grana przez aktorkę Annę Galvin. Według źródeł Draka jest w ciąży i rodzi Thralla.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Drzewo genealogiczne
  • Okręt Draka's Fury, należacy do hordy, został nazwany na jej cześć przez Thralla jako hołd dla silnych orczych kobiet.[1]
  • "Драка" (Draka) w języku rosyjskim oznacza walkę.
  • Ma brązowe oczy[2]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. ^ Golden, Christie. The Shattering: Prelude to Cataclysm. ISBN 978-1-4165-5074-7.
  2. Rise of the Horde, chapter 5