Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Odklinanie wydobywa magiczne elementy z dobrej jakości lub lepszych gatunków broni oraz zbroi.

Icon-warning-22x22.png
Przed użyciem zapamiętaj - przedmiot poddany działaniu tej umiejętności zostaje zniszczony i nie można go już odzyskać.

Czar ten transmutuje pancerze i broń w ingrediencje, takie jak kryształy, odłamki, esencje czy pyły. Mogą one być później użyte w recepturach profesji zaklinanie. Odklinanie jest umiejętnością dostępną jedynie dla graczy, którzy opanowali zaklinanie.

Wymagany poziom Zaklinania[]

Poziom zaklinania określa na jakich przedmiotach (pod względem ich poziomu) gracz może użyć umiejętności odklinanie.

uncommon i rare
Enchanting Wymagany
poziom
Poziom
przedmiotu
1 1-15 1-20
25 16-20 21-25
50 21-25 26-30
75 26-30 31-35
100 31-35 36-40
125 36-40 41-45
150 41-45 46-50
175 46-50 51-55
200 51-55 56-60
225 56-64* 61-99
275 64-70 100-120
epic
Enchanting Wymagany
poziom
Poziom
przedmiotu
225 56-60 61-89
300 60 90-92
300 70 100-151
* Istnieje kilka wyjątków.

Przedmioty o jakości epickiej o poziomie niższym niż 61 wpadają do kategorii niecodziennej / rzadkiej.

Materiały otrzymywane podczas odklinania[]

Typ oraz ilość różnych elementów otrzymywanych z odklinania różni się w zależności od typu przedmiotu (pancerz lub broń), poziomu przedmiotu oraz jakości. W większości wypadków występują poniższe zasady:

  • Pył otrzymywany jest zazwyczaj z pancerzy (75%) i broni (20%) uncommon
  • Esencja otrzymywany jest zazwyczaj z broni (75%) i pancerzy (20%) uncommon
  • Odłamek otrzymywany jest zazwyczaj z ekwipunku rare (97-100%), przedmiotów epic o poziomie 55 lub mniejszym (100%, 2-4x) oraz czasami z ekwipunku uncommon (3-5%)
  • Kryształ otrzymywany jest zazwyczaj z ekwipunku epic o poziomie 56+ (100%) i bardzo rzadko z ekwipunku rare (~0.5%)

Przedmioty nie podlegające odklinaniu[]

Nie na wszystkich przedmiotach niecodziennych, rzadkich lub epickich można użyć procesu odklinania. Istnieje kilka wyjątków:

  • Przedmioty, których nie można wyekwipować
  • Przedmioty zużywalne, takie jak np. Twilight Trappings
  • Różdżki stworzone podczas zaklinania
  • Przedmioty potrzebne do zadań
  • Przedmioty kupione od handlarzy typu BoP, łącznie z nagrodami PvP i nagrodami za reputację u frakcji

Zobacz także[]