• Discombobulator Ray
  • Użyj: Przemienia cel w Trędowatego Gnoma, zmniejszając siłę jego obrażeń wręcz i zaklęć o 40 oraz jego szybkość poruszania się o 20%, przez 12 sek.
  • 5 Ładunkis
  • Cena sprzedaży: 10s

Promień Discombobulatora to uroczy inżynierski przedmiot, zmieniający cel w trędowatego gnoma.

Źródło[]

Przedmiot ten wytwarzają inżynierowie o poziomie profesji 160 (zielony staje się na poziomie 180, a szary na poziomie 200). Potrzebne składniki to:

Materials Required
Inv misc questionmark.png 3x Whirring Bronze Gizmo Inv fabric silk 01.png 2x [Silk Cloth]
Inv misc questionmark.png 1x Jade Inv misc questionmark.png 1x Bronze Tube

Schemat tego przedmiotu, [Schematic: Discombobulator Ray], czasem upuszczany jest przez Mekgineera Thermaplugga.

Częściej umiejętności tej uczy się dzięki [Security DELTA Data Access Card] na czytniku kart "D" w Gnomeregan. Ten przewodnik pokazuje jak go zdobyć. Umiejętności inżynierskie muszą być na poziomie minimum 160, by uzyskać dostęp do schematu w ten sposób.

Jako nagroda za zadanie[]

Jest możliwe zdobyć ten przedmiot dzięki zadaniu: The Ectoplasmic Distiller. Zauważ, że nagrodą jest *przedmiot*, a nie schemat.

Zmiany w uaktualnieniach[]

  • Hotfix (2007-02-21): "While on a flying mount players can no longer be targeted by the Poultryizer or Discombobulator Ray."
  • WoW Icon update.png Aktualizacja 1.6.0 (2005-07-12): The Discombobulator Ray's effect has been changed: it now reduces movement speed to 80% of normal and reduces the target's damage with both spells and melee by 40. The range is now 20 yards.

Linki zewnętrzne[]