Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
  Stub.png Ten artykuł lub sekcja dotyczy WoD Warlords of Draenor. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Jeśli szukasz oryginalnej postaci, zobacz Blackhand.
NeutralBlackhand
Image of Blackhand
Tytuł

Wódz klanu Czarnoskałych

Płeć

Mężczyzna

Rasy

Ork

Klasa
Przynależność

Klan Czarnoskałych, Żelazna Horda

Stanowisko

Wódz klanu Czarnoskałych

Lokacja
Status

Martwy

Blackrock Foundry

Gruul
Oregorger
Blast Furnace
Hans'gar and Franzok
Flamebender Ka'graz
Kromog
Beastlord Darmac
Operator Thogar
Iron Maidens
Blackhand

(lore)
(lore)
(lore)
(lore)
(lore)
(lore)
(lore)
(lore)
(lore)
(lore)

Loot
"Moje dziedzictwo zostało wykute wyłącznie przez moją potęgę."

Czarnoręki to wódz klanu Czarnoskałych oraz władca Gorgrondu.

Biografia[]

Przywódca klanu Czarnoskałych, wódz o potężnej muskulaturze i dominującej aparycji stworzył genialne strategie i utrzymał rygorystyczny porządek pośród swoich armii. W dowolnym momencie mógł odwrócić przebieg bitwy. Zawsze znał słabości swoich wrogów. Kiedy ogry podjęły atak i jego klan zmierzył się z możliwością zagłady, w ostatniej chwili zaaranżował brawurowe zwycięstwo u boku swojego pierwszego dowódcy, Orgrima. W przeddzień bitwy, wódz odzyskał słynny oręż, Zgładziciela i przywrócił nadzieję na zwycięstwo. Żywioły, chaotyczne siły natury, które pozwoliły mu przetrwać ciężką próbę, uwięziły jego dłoń w ciemnym, ciężkim kamieniu. Z tego powodu wybrał sobie godny przydomek: Czarnoręki.[1][2]

Warlords of Draenor[]

WoD Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Warlords of Draenor.

Czarnoręki był pierwszym wodzem, który dołączył do Żelaznej Hordy. Po otrzymaniu od tajemniczego proroka dokładnych schmatów, Czarnoręki na olbrzymią skalę zindustrializował działania wojenne klanu Czarnoskałych. Jako niepodważalnie genialny taktyk, Czarnoręki prowadzi opancerzone batalie orków, ogrów i gronnów z przerażającym zdecydowaniem.[1] Sam przywdziewa wojenny pancerz, umocniony mocą ognia.

Oszalały pod względem potęgi, genialny taktyk i mistrz broni, Czarnoręki posiada ambicje rządzenia oraz brutalność, pozwalającą mu na kontrolowanie podbitych ziem. Pod jego przywództwem, odważni orkowie z klanu Czarnoskałych zbroją świat w potęgę stali. Niewolnicy Czarnoskałych pod bacznym okiem biczowników pracują nad przerażającym orężem oblężniczym, które nieuchronnie zostanie skierowane przeciwko ich rodzinom, przyjaciołom i domom.[3]

Podczas Ataku na Mroczny Portal rozkazał swojemu klanowi, Czarnoskałym, aby powstrzymali nadchodzące wojska Azeroth. Ich próby były nieudane, a kamieniołom Czarnoskałych został w rezultacie zatopiony.[4] Jest później widziany na tym samym klifie u boku Hellscreama i innych wodzów, kiedy Grommash rozkazał połączonym siłom Żelaznej Hordy podążyć za Przymierzem i Hordą.

Poprowadził oblężenie miasta Shattrath z Orgrimem Doomhammerem w roli drugiego dowódcy. Bez wahania mordował niewinnych mieszkańców, wywołując gniew Doomhammera. Kiedy ten skonfrontował go z jego brutalnymi działaniami, Czarnoręki szybko go zabił. Ten akt rozwścieczył Durotana, który z pomocą Yrel i Maraad walczył flagowym statku Czarnoskałych. Podczas walki, Czarnoręki pokonał Durotana i zabił Maraada, który zdecydował się uratować Yrel za cenę swojego własnego życia. Sprowokował Durotana i przyparł go do ziemi za pomocą swojego młota , jednak Yrel mu przeszkodziła. Przy pomocy topora wodza Mroźnych Wilków, Yrel zraniła przywódcę klanu Czarnoskałych. Rozwścieczony Czarnoręki zaprzysiągł im śmierć, jednak Khadgar przeteleportował swoich sojuszników i zniszczył statek za pomocą żelaznej gwiazdy nim mógł on wykonać swoją groźbę. Czarnorękiemu udało się jednak uciec, skacząc do morza.[5]

Jest widziany później na spotkaniu wodzów, gdzie opisuje sytuację Hordy, Przymierza oraz kuźni.

In Blackrock Foundry.

Czarnoręki przewodzi swojemu klanowi z Kuźni Czarnej Skały. Chociaż kuźnia była przez pewien czas pod oblężeniem, co wywoływało gniew Grommasha, to właśnie ostatni atak przypieczętował jego los. Bohaterowie Azeroth zaatakowali kuźnię, zabijając znaczną ilość ważnych członków Żelaznej Hordy i w końcu samego Czarnorękiego.

Lokacje[]

Notable appearances
Lokacja Poziom Życie
Quest:The Battle for Shattrath ?? 37,219,000

Cytaty[]

Blackhand[]

Powiedziały, że dzień proroctwa jeszcze nie nadszedł. Być może brzemie przejdzie na jednego z twoich potomków, Orgrimie. Być może nie. Ale Zgładziciel jest wciąż twoim dziedzictwem. Ja mam swoje własne. - Czarnoręki oddaje Zgładziciela Orgrimowi.

World of Warcraft[]

Główny artykuł: Quest:The Battle of the Forge
Główny artykuł: Quest:The Battle for Shattrath

Ciekawostki[]

  • Portret Czarnorękiego do gry StarCraft II jest dostępny dla graczy, którzy zakupili World of Warcraft: Warlords of Draenor Digital Deluxe Edition[6] lub World of Warcraft: Warlords of Draenor Collector's Edition[7].
  • Opierając się na cinematiku pod koniec serii questów w Talador, podobnie jak w przypadku Śmiercioskrzydłego krew Czarnorękiego wydaje się być stworzona z ognia, ponieważ tryska on z rany zadanej przez Yrel. Tłumaczy to nie tylko w jaki sposób jest on w stanie przetrwać żar panujący w Kuźni Czarnej Skały, lecz także dlaczego może nosić swój płonący pancerz.

Galeria[]

Filmy[]

Aktualizacje[]

WoD Aktualizacja 6.0.2 (2014-10-14): Dodano.

Źródła[]

  1. 1,0 1,1 The Characters of Warcraft: Blackhand
  2. Blackhand
  3. Warlords of Draenor
  4. Quest:The Battle of the Forge
  5. Quest:The Battle for Shattrath
  6. 2014, World of Warcraft®: Warlords of Draenor™ DIGITAL DOWNLOAD. Blizzard Entertainment, retrieved on 2014-05-17
  7. 2014, World of WarCraft: Warlords of Draenor Collector's Edition. EB Games, retrieved on 2014-05-17

Linki zewnętrzne[]

Advertisement