Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement
Bathran's Haunt.jpg

Legowisko Bathrana położone jest w północno-zachodniej Jesionowej Kniei, na północ od ruin Ordil'Aran i na wschód od Plaży Zoram. Są to starożytne ruiny z czasów Kaldorei, dawno opuszczone przez nocne elfy. Jakiś czas temu miejsce to znów się zaludniło - agentami Opuszczonych. Te nieumarłe stwory czają się wśród powalonych kolumn i kawałków marmuru, a okoliczny teren wydaje się być skażony ich obecnością. Trawa zrobiła się obrzydliwie brązowa, a kwiaty usychają.

Opuszczeni to głównie zielarze i zbiry zatrudnione przez nich do ochrony. Wykorzystują okoliczne zioła w swoim prowizorycznym laboratorium dla szkodliwych celów. Są nastawieni przyjaźnie względem członków Hordy.

Miejsce to odwiedzają również podróżnicy wysłani z zadaniem znalezienia Włosów Bathrana - rzadkiej leczniczej rośliny, która rośnie jedynie w tym konkretnym miejscu.

Całkiem niedawno orkowie nadzorcy zostali przydzieleni, aby obserwować pracę Opuszczonych. Relacje między nimi są raczej napięte.

W następstwie Kataklizmu duch Bathrana ukazuje się tam członkom Przymierza z prośbą o spalenie jego szczątków, aby zakończyć działalność Hordy w tym miejscu.

Mieszkańcy[]

Advertisement