Wowpedia

Hydraguy fandompants.png

CZYTAJ WIĘCEJ

Wowpedia
Advertisement

Barierowe Wzgórza zlokalizowane są w północno-wschodnim rogu Nagrandu oraz północno-zachodnim Lasu Terrokar, tworząc barierę dla Bagna Zangar na północy oraz Miasta Shattrath na południowym-wschodzie.

Sekcja wzgórz w Terrokar jest dostępna tylko drogą powietrzną. Znajduje się tam ogrza osada, która rozciąga się aż do samego skrawka wzgórz, niemal łącząc się z Shattrath. Niegdyś była ona opuszczona, jednak zmieniło się to jakiś czas temu. Możliwe jest dostanie się do tego obszaru poprzez śmierć, gdyż na północnym końcu znajduje się tam cmentarz.

Możesz otrzymać zadanie - N [70] Threat from Above - od Yuuli w Shattrath, by "Zabić 20 dowolnych ogrów Gordunni w Barierowych Wzgórzach". Znajduje się ona obok Mistrza lotów.

Jest to popularna farma, na której możemy zbierać przedmioty takie jak Oset Many, które pojawiają się tylko w rejonach wymagających posiadania latającego wierzchowca.

Uwagi[]

Jeśli chcesz dostać się do tego obszaru przez śmierć, musisz to zrobić w części Terrokar, a nie Nagrand. Nie możesz przemieszczać się między cmentarzami, kiedy jesteś martwy.

Advertisement