Icon-template.svg Ten artykuł wymaga przepisania - jest nie do przyjęcia według standardów WoWWiki. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc napisać ten artykuł od nowa, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Umiejętność to zdolność, która pozwala postaci wykonywać pewne czynności lub tworzyć przedmioty. Sama umiejętność z każdym użyciem się udoskonala. Wzrost umiejętności zależy od trudności wytwarzanego przedmiotu czy czynności.

Jest kilka umiejętności, które nie rosną podczas ich używania.

Umiejętności dla klas[]

Aktualnie tylko klasa Rogue posiada specyficzne dla siebie umiejętności:

  • Lockpicking – otwieranie zamków; wymaga Thieves' Tools.
  • Pickpocketing – okradanie; ten skill nie wzrasta w miarę użycia.
  • Poisons – wytwarzanie trucizn; działa jak profesja.

Typy umiejętności ofensywnych[]

  • Defense skill (umiejętność obronny).
  • Wands skill (umiejętność używania różdżek) – tylko dla magów, priestów i warlocków.
  • Weapon skills (umiejętności używania broni) – każdy typ broni jest skojarzony z odpowiednim skillem.
  • Unarmed combat skill (umiejętność do walki bez broni) – Stosowany przy Fist weapons lub walce na gołe pięści; nie ma oddzielnego skilla dla samego Fist weapon.

Umiejętnośći językowe[]

Aktualnie nie ma sposobu, żeby nauczyć się nowego języka.

Źródła strony[]

http://www.wowwiki.com